Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor nákupu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Kraj Vysočina, Brno - venkov, Okres Jihlava, Okres Třebíč, Okres Žďár nad Sázavou
Kraj Vysočina, Brno - venkov, Okres Jihlava, Okres Třebíč, Okres Žďár nad Sázavou
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenost s nákupem nebo je to obor, který Vás vždycky lákal? Mluvíte plynule anglicky? Chcete pracovat v mezinárodní úspěšné společnosti? Pak čtěte dál!
Pro mezinárodní společnost ve Velkém Meziříčí, která vyrábí elektromateriály, hledáme vhodně uchazeče na pozici
KOORDINÁTOR NÁKUPU
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Nákup Raw materiálů na základě požadavků
- Vyjednávání s dodavateli
- Udržování pravidelného kontaktu s příslušnými dodavateli a výběr nových potenciálních dodavatelů
- Zabezpečení uzavírání smluv a objednávání služeb ve spolupráci s ostatními odděleními
- Optimalizace nákupních nákladů společnosti, minimalizace jednotkové ceny, rozšíření platebních podmínek a zajištění zlepšení obchodních podmínek pro společnost
- Vytváření a vkládání nákupních objednávek do SAPu
- Provádění pravidelných aktualizací nákladů pro cenové nabídky společnosti
- Kontrola faktur a spolupráce s účetním oddělením v období měsíční uzávěrky
- Pravidelný měsíční reporting
Pro mezinárodní společnost ve Velkém Meziříčí, která vyrábí elektromateriály, hledáme vhodně uchazeče na pozici
KOORDINÁTOR NÁKUPU
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Nákup Raw materiálů na základě požadavků
- Vyjednávání s dodavateli
- Udržování pravidelného kontaktu s příslušnými dodavateli a výběr nových potenciálních dodavatelů
- Zabezpečení uzavírání smluv a objednávání služeb ve spolupráci s ostatními odděleními
- Optimalizace nákupních nákladů společnosti, minimalizace jednotkové ceny, rozšíření platebních podmínek a zajištění zlepšení obchodních podmínek pro společnost
- Vytváření a vkládání nákupních objednávek do SAPu
- Provádění pravidelných aktualizací nákladů pro cenové nabídky společnosti
- Kontrola faktur a spolupráce s účetním oddělením v období měsíční uzávěrky
- Pravidelný měsíční reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme nabízíme?
- velmi dobré mzdové ohodnocení
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- prostředí stabilní a rozvíjející se společnosti s mezinárodní působností
- odborný rozvoj a profesní růst
- dotované závodní stravování
- jazykové vzdělávání
- velmi dobré mzdové ohodnocení
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- prostředí stabilní a rozvíjející se společnosti s mezinárodní působností
- odborný rozvoj a profesní růst
- dotované závodní stravování
- jazykové vzdělávání
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Mezinárodní společnost ve Velkém Meziříčí.
Mezinárodní společnost ve Velkém Meziříčí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Váš požadujeme?
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou/VŠ vzdělání (technické nebo elektro zaměření velkou výhodou)
- Předchozí praxe v nákupním/logistickém oddělení nebo ve výrobě
- Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (den. komunikace)
- PC na uživatelské úrovni (balíček MS Office)
- Velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti
- Samostatnost, odpovědnost
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou/VŠ vzdělání (technické nebo elektro zaměření velkou výhodou)
- Předchozí praxe v nákupním/logistickém oddělení nebo ve výrobě
- Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (den. komunikace)
- PC na uživatelské úrovni (balíček MS Office)
- Velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti
- Samostatnost, odpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3291917
Datum zveřejnění: 22.1.2018
2018-01-22
lokalita: Kraj Vysočina, Brno - venkov, Okres Jihlava, Okres Třebíč, Okres Žďár nad Sázavou Pozice: Koordinátor, Nákupčí Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.