Junior Financial Controller

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Jungmannova 15, 110 00 Praha 1, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- pravidelný reporting a příprava analýz z různých oblastí, např. analýza produktivity a vyhodnocování KPIs, analýzy finančních ukazatelů a různých adhoc reportů pro management
- spolupráce na procesu přípravy měsíční uzávěrky, kontrola nákladů a ziskovosti klientů
- spolupráce na přípravě rozpočtů a forecastů
- komunikace s vedením firmy a kooperace s pobočkovou sítí
- komunikace s externím auditem

Zaměstnanecké výhody, benefity

-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, možnosti práce z domova, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned

Informace o náboru

ste rád/a součástí kolektivu? Umíte kolegům vysvětlit výsledovku a rádi jim pomůžete i s Excelem? Pak hledáme právě Vás! Do našeho pozitivně naladěného finančního oddělení hledáme parťáka/parťačku na pozici Junior Financial Controller

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
- Excel na pokročilé úrovni (s kontingenčními tabulkami a Vlookupem si na začátek vystačíme, ostatní naučíme)
- vztah k účetnictví (účtovat nebudete, ale princip Má dáti a Dal by vám neměl být neznámý)
- dobré analytické myšlení (selský rozum je to, co hledáme)
- schopnost stanovovat si priority a organizovat svůj čas
- angličtina na středně pokročilé úrovni (Finanční oddělení spadá pod anglicky mluvícího CFO)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3310288  Datum zveřejnění: 14.2.2018