Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT Helpdesk Specialist
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Jungmannova 26/15, 110 00, Praha 1, Hlavní město Praha
Jungmannova 26/15, 110 00, Praha 1, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
15.04.2018
15.04.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- hlavní náplní této pracovní pozice je poskytování podpory uživatelům prostřednictvím propracovaného ticketovacího systému
- instalace nových PC a HW
- odstraňování chyb v business aplikacích
- správa systému Karat, Carerix a Google Apps
- podílení se na nových IT projektech
- správa síťové topologie a infrastruktury, VPN
- komunikace se všemi pobočkami v ČR
- instalace nových PC a HW
- odstraňování chyb v business aplikacích
- správa systému Karat, Carerix a Google Apps
- podílení se na nových IT projektech
- správa síťové topologie a infrastruktury, VPN
- komunikace se všemi pobočkami v ČR
Zaměstnanecké výhody, benefity
-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned/dohodou
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned/dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.
Do našeho interního týmu hledáme posilu na pozici IT Helpdesk Specialist
Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.
Do našeho interního týmu hledáme posilu na pozici IT Helpdesk Specialist
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- celkový přehled v oblasti IT
- nejméně 1 rok praxe na obdobné pozici
- schopnost vidět a řešit uživatelské problémy
- schopnost komunikovat s uživateli na různých úrovních znalostí práce s PC
- ochota učit se novým věcem
- samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Z technických znalostí by pak měl ovládat/mít zejména:
- zkušenosti s podporou uživatelů pro MS Windows 7
- znalost sítí podmínkou
- znalost MS Office, zejména pak Excel (výhodou je znalost MS Access)
- znalost Google Apps – Gmail, Gdrive, hangouts , cpanel
-znalost Google Apps Script výhodou
- SQL na úrovni psaní jednoduchých dotazů
- výhodou znalost IS Karat a Carerix (doučíme)
- znalost AJ na komunikativní úrovni a porozumění technické dokumentaci - komunikace se 2nd level support
- nejméně 1 rok praxe na obdobné pozici
- schopnost vidět a řešit uživatelské problémy
- schopnost komunikovat s uživateli na různých úrovních znalostí práce s PC
- ochota učit se novým věcem
- samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Z technických znalostí by pak měl ovládat/mít zejména:
- zkušenosti s podporou uživatelů pro MS Windows 7
- znalost sítí podmínkou
- znalost MS Office, zejména pak Excel (výhodou je znalost MS Access)
- znalost Google Apps – Gmail, Gdrive, hangouts , cpanel
-znalost Google Apps Script výhodou
- SQL na úrovni psaní jednoduchých dotazů
- výhodou znalost IS Karat a Carerix (doučíme)
- znalost AJ na komunikativní úrovni a porozumění technické dokumentaci - komunikace se 2nd level support
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3336796
Datum zveřejnění: 15.3.2018
2018-03-15
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: IT analytik, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému, Správce počítačové sítě, Systémový administrátor Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.