IT Helpdesk Specialist

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Jungmannova 26/15, 110 00, Praha 1, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
15.04.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- hlavní náplní této pracovní pozice je poskytování podpory uživatelům prostřednictvím propracovaného ticketovacího systému
- instalace nových PC a HW
- odstraňování chyb v business aplikacích
- správa systému Karat, Carerix a Google Apps
- podílení se na nových IT projektech
- správa síťové topologie a infrastruktury, VPN
- komunikace se všemi pobočkami v ČR

Zaměstnanecké výhody, benefity

-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned/dohodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Do našeho interního týmu hledáme posilu na pozici IT Helpdesk Specialist

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- celkový přehled v oblasti IT
- nejméně 1 rok praxe na obdobné pozici
- schopnost vidět a řešit uživatelské problémy
- schopnost komunikovat s uživateli na různých úrovních znalostí práce s PC
- ochota učit se novým věcem
- samostatnost, flexibilita, zodpovědnost

Z technických znalostí by pak měl ovládat/mít zejména:
- zkušenosti s podporou uživatelů pro MS Windows 7
- znalost sítí podmínkou
- znalost MS Office, zejména pak Excel (výhodou je znalost MS Access)
- znalost Google Apps – Gmail, Gdrive, hangouts , cpanel
-znalost Google Apps Script výhodou
- SQL na úrovni psaní jednoduchých dotazů
- výhodou znalost IS Karat a Carerix (doučíme)
- znalost AJ na komunikativní úrovni a porozumění technické dokumentaci - komunikace se 2nd level support

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců