Recepční/Office Coordinator

Randstad s.r.o.

Místo práce
Jungmannova 15, 100 00 Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
22.04.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- každodenní komunikace s kandidáty a klienty na recepci
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování, kancelářské potřeby)
- evidence pošty a došlých faktur do systému (práce s workflow)
- spolupráce na organizaci firemních akcí
- aktivní spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, consultanti)
- zajišťování zasedacích a školících místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s naším 3 členným týmem na recepci

Zaměstnanecké výhody, benefity

-Práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- Příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- Datum nástupu: ihned

Informace o náboru

Jste rád/a součástí kolektivu? Máte kladný vztah k administrativě a rád/a pomáháte kolegům? Chtěl/a byste nastartovat kariéru v personální agentuře? Pak hledáme právě Vás!

Do našeho pozitivně naladěného office teamu hledáme parťáka/parťačku na pozici Office Coordinator

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- praxe na stejné pozici výhodou ne však podmínkou
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje pondělí až pátek od 8 do 18 hod.)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz
ID: 3353608   Datum zveřejnění: 5.4.2018