Indoor Sales - námořní přeprava

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- poskytovat informace zákazníkům ohledně poskytovaných služeb
- blízká spolupráce s oddělením Customer Service
- komunikace a spolupráce s odděleními po celém světě
- a také hledání nových potencionálních zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

- flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 4 sick days
- jazykové kurzy
- mladý tým
- a další

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Jeden z velkých hráčů na poli logistiky v sektoru námořní přepravy hledá posilu do svého pražského týmu v příjemné lokalitě Karlín. Máte v tomto segmentu zkušenosti, ale rád byste zkusili něco trochu jiného? Na pozici Indoor Sales by náplní Vaší práce byla péče o stávající zákazníky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- předchozí zkušenosti v oblasti námořní přepravy (zákaznický servis, sales, koordinátor)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3406648  Datum zveřejnění: 31.5.2018