Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Indoor Sales - námořní přeprava
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- poskytovat informace zákazníkům ohledně poskytovaných služeb
- blízká spolupráce s oddělením Customer Service
- komunikace a spolupráce s odděleními po celém světě
- a také hledání nových potencionálních zákazníků
- blízká spolupráce s oddělením Customer Service
- komunikace a spolupráce s odděleními po celém světě
- a také hledání nových potencionálních zákazníků
Zaměstnanecké výhody, benefity
- flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 4 sick days
- jazykové kurzy
- mladý tým
- a další
- 25 dní dovolené
- 4 sick days
- jazykové kurzy
- mladý tým
- a další
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Jeden z velkých hráčů na poli logistiky v sektoru námořní přepravy hledá posilu do svého pražského týmu v příjemné lokalitě Karlín. Máte v tomto segmentu zkušenosti, ale rád byste zkusili něco trochu jiného? Na pozici Indoor Sales by náplní Vaší práce byla péče o stávající zákazníky.
Jeden z velkých hráčů na poli logistiky v sektoru námořní přepravy hledá posilu do svého pražského týmu v příjemné lokalitě Karlín. Máte v tomto segmentu zkušenosti, ale rád byste zkusili něco trochu jiného? Na pozici Indoor Sales by náplní Vaší práce byla péče o stávající zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- předchozí zkušenosti v oblasti námořní přepravy (zákaznický servis, sales, koordinátor)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost MS Office
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3406648
Datum zveřejnění: 31.5.2018
2018-05-31
lokalita: Praha Pozice: Koordinátor, Logistik, Obchodní referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.