Senior účetní

Randstad s.r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co byste měl/a na starosti?
• vedení účetnictví svěřených klientů a komunikace s nimi
• vedení týmu přátelských účetních
• komunikace s úřady
• spolupráce s našimi daňovými poradci
• kooperace s IT oddělením na automatizaci účetnictví

Co byste měl/a zvládat?
• praxe s vedením komplexní účetní agendy
• zpracování přiznání DPH a silniční dani
• sestavení účetní závěrky a zpracovat přiznání k dani z příjmů
• znáš české účetní standardy

Je skvělé, pokud taky máš:
• zkušenost s klientským účetnictvím
• IFRS pro Tebe nejsou jen čtyři písmena
• Komunikační angličtinu nebo němčinu
• znalost účetního programu ESO

Zaměstnanecké výhody, benefity

A co za to vše?
• možnost rozvoje, vzdělávání a profesního růstu (a to opravdu!)
• 4 týdny dovolené + 3 dny placené
• work-life-balance (home office na domluvě a flexibilní pracovní doba)
• prostředí dynamického a moderního start-upu
• Tvůj názor u nás něco znamená, vždy Tě vyslechneme

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Kdo jsme?
Úspěšný start-up zabývající se klientským účetnictvím a hledáme do svých řad někoho, kdo má chuť vést tým lidí a podílet se na automatizaci účetnických procesů. Nemusíš mít 5 let zkušeností, jde nám o nadšení do práce a rozvoje (jak Tvého, tak i společného), Tvoje schopnosti a otevřenost. Proč? Protože u nás najdeš samé skvělé a flexibilní lidi, kteří potřebují někoho, kdo jim pomůže s koordinací práce.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) nebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 752 pobočkách pracuje více než 32 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 627 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 32,000 corporate employees work in 4,752 branches and inhouse locations to employ more than 627,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Nové sady 25
60200 Brno
http://www.randstad.cz
ID: 3407893   Datum zveřejnění: 1.6.2018