Poradce pro významné podnikatele

Randstad s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Mezi Vaše klíčové činnosti bude patřit:
• Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku s konkrétním požadavkem)
• Aktivně nabízet produkty klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu malých a středních firem
• Provádět akvizice nových klientů
• Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
• Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Jedinečnou příležitost být součástí jednoho z nejlepších týmů v segmentu podnikového bankovnictví na českém trhu
• Práci s atraktivními produkty vytvořenými speciálně pro malé a střední firmy, které dlouhodobě patří mezi špičku na trhu
• Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
• Práci v profesionálním, přátelském a inspirativním prostředí
• Možnost pracovat pro společensky odpovědného zaměstnavatele a zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
• Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Bankovní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co z Vás udělá člena našeho týmu:
• Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje
• Dobrá znalost AJ je výhodou
• Znalost účetních výkazů a principů podnikových financí
• Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
• Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce
• Znalost práce s MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Business Complex TITANIUM, Nové sady 25
60200 Brno
http://www.randstad.cz
ID: 3447303   Datum zveřejnění: 12.7.2018