Plánovač výroby

Randstad s.r.o.

Místo práce
Okres Ústí nad Labem, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
od 25000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- odpovědnost za objednávání a zajištění dodávek materiálu pro výrobu
- odpovědnost za přípravu dokumentace pro výrobu a plánu výroby
- nákup zboží a služeb, zajišťování operativního nákupu režijního a jiného materiálu
- vyřizování zákaznických objednávek, vedení databáze objednávek v systému
- řešení reklamací a případných logistických problémů ve spolupráci se zákazníky
- správa a vedení zákaznické dokumentace v interních/externích systémech a databází
- spolupráce na plánování nových projektů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci ve stabilní společnosti s novou technologii
- zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- širokou škálu benefitů (stravenky, příspěvky, jazykové kurzy)
- moderní pracovní prostředí
- možnost profesního rozvoje

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro mezinárodní výrobní společnost, která využívá nejmodernější výrobní technologie v novém a čistém pracovním prostředí, aktuálně hledáme kandidáty/ky, kteří mají zkušenosti s plánováním výroby z automotive prostředí.

Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vaše reakce!

Konzultant: Julie Ivanisova

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- předchozí pracovní zkušenosti na obdobné pozici z výrobní společnosti min. 3 roky
- aktivní znalost AJ
- MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost systému ERP
- znalost čtení technické dokumentace
- znalost zásad 5S a Lean principů
- silné povědomí zákaznického servisu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 752 pobočkách pracuje více než 32 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 627 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 32,000 corporate employees work in 4,752 branches and inhouse locations to employ more than 627,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Mírové nám. 37
400 01 Ústí nad Labem
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Julie Ivanisová
Tel.: +420777494685
E-mail: poslat životopis
ID: 3474845   Datum zveřejnění: 21.8.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   od 25000