Demand Planner

Randstad s.r.o.

Místo práce
Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Plánování objemu nákupu zásob podle historických prodejů a podkladů z prodejního oddělení za svěřené dodavatele v aplikaci APO/SAP (většinou zahraniční EU firmy v rámci koncernu)
• Pořizování zásob na sklad /nebo přímých závozů k zákazníkům podle plánovaných objemů a aktuálního/budoucího stavu zásob
• Avizace importů do skladu
• Objednávky přeprav na závoz zásob na sklad
• Příjem pořízených zásob v SAPu
• Příjem přebalu vráceného zboží a odpisy poškozeného zboží na skladě
• Řešení reklamací s dodavateli a přepravci (rozdíly v dodávkách, poškozené zboží, žádosti o dobropis, kompenzace)
• Správa logistických dat materiálů v SAPu
• Obalový reporting a s ním spojená správa materiálové databáze (Eko-kom, Envipak, Elektrowin)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Stravenky v hodnotě 100,- s příspěvkem zaměstnavatele 55%
- Sick days 2 dny za pololetí
- Doplatek za dobu čerpání nemocenské až do 30 dnů
- Zaměstnanecký prodej za zvýhodněnou cenu
- Penzijní pojištění 500,- Kč /měsíčně
- Kurzy angličtiny s rodilým mluvčím v rámci pracovní doby na pracovišti
- Další odborná školení a osobní rozvoj
- Pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Globální technologická společnost která podporuje své zákazníky a společnosti prostřednictvím průkopnických inovací. Společnost vyvíjí špičkové produkty, vynikající řešení a služby pro více než 30 segmentů trhu a pro tisíce aplikací: těsnění, kontrola vibrací komponent, netkaných textilií, filtrace, speciálních chemikálií, zdravotnických produktů, IT služeb a špičkových čisticí prostředky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe na podobné pozici alespoň 2 roky, praxe v FMCG společnosti výhodou
- Znalost IS SAP výhodou
- Angličtina slovem a písmem
- Uživatelská znalost MS excel
- Týmově kooperativní, s dobrými komunikačními schopnostmi
- Analytické a praktické myšlení
- Proaktivní přístup
- Cit pro detail
- Dobrá přizpůsobivost na změny a odolnost vůči stresu
- Samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 752 pobočkách pracuje více než 32 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 627 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 32,000 corporate employees work in 4,752 branches and inhouse locations to employ more than 627,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
11000 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Jan Toběrný
E-mail: poslat životopis
ID: 3488399   Datum zveřejnění: 10.9.2018