Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního týmu
Randstad s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
28 000 - 35 000 CZK
28 000 - 35 000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro nadnárodní společnost v oblasti technického zaměření hledáme kandidáty/ky na pozici administrativní podpory. Do Vaší náplně práce budou patřit základní administrativní úkony, zpracování objednávek, telefonická a emailová komunikace s klienty a podpora obchodního týmu.
Pokud chcete uplatnit svoje zkušenosti v oblasti administrativy a chodu kanceláře, pak hledáme právě Vás!
Co nabízíme?
Mladý kolektiv, který Vás nenechá ve štychu
Stabilní pracovní dobu pro dodržování work – life balance
Moderní zázemí firmy
Atraktivní balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na sport a kulturu
Co bude Vaší náplní práce?
Samostatná práce, která vyžaduje zodpovědnost a pečlivost
Zpracování objednávek – od přijetí od zákazníka, až po finální realizaci
Telefonická a emailová komunikace s klienty – specifikace objednávek
Příprava cenových nabídek a prezentace pro klienty
Co požadujeme?
Proklientský přístup
Flexibilitu a samostatnost
Anglický jazyk na komunikativní úrovni jak v písemné tak mluvené formě
Oceníme dobré nápady a proaktivitu
Pokud chcete uplatnit svoje zkušenosti v oblasti administrativy a chodu kanceláře, pak hledáme právě Vás!
Co nabízíme?
Mladý kolektiv, který Vás nenechá ve štychu
Stabilní pracovní dobu pro dodržování work – life balance
Moderní zázemí firmy
Atraktivní balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na sport a kulturu
Co bude Vaší náplní práce?
Samostatná práce, která vyžaduje zodpovědnost a pečlivost
Zpracování objednávek – od přijetí od zákazníka, až po finální realizaci
Telefonická a emailová komunikace s klienty – specifikace objednávek
Příprava cenových nabídek a prezentace pro klienty
Co požadujeme?
Proklientský přístup
Flexibilitu a samostatnost
Anglický jazyk na komunikativní úrovni jak v písemné tak mluvené formě
Oceníme dobré nápady a proaktivitu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Nadnárodní společnost v technickém oboru
Nadnárodní společnost v technickém oboru
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.
Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.
Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.
Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.
Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.
Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.
Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
Adresa společnosti
ID: 3506556 Datum zveřejnění: 2.10.20182018-10-02 Lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Randstad s.r.o. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28 000 - 35 000 CZK