Client services manager

Randstad s.r.o.

Místo práce
Praha 3, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2018
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
35000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co bude Vaší náplní práce?

- Zákaznický servis na vysoké úrovni se stávajícími i potencionálními klienty a médii
- Komunikace a spolupráce s výrobou, kontrola zpracování a dodání objednávek
- Kontrola a update ceníků a vytváření nových produktů v systému.
- Úprava a aktualizace klientské databáze
- Kontrola a zpracování faktur pro účetní oddělení
- Účast a reprezentace společnosti na výstavách v Paříži a New Yorku

Požadujeme:

- Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
- Výborné komunikační dovednosti
- Pro zákaznický přístup
- Samostatnost
- Kreativitu
- Motivaci a orientaci na detail
- Skvělý time management
- Plynulou znalost anglického a českého jazyka
- Znalost MS OFFICE (především EXCEL)

Nabízíme:

- Příjemné a neformální pracovní prostředí rodinné firmy
- Možnost seberealizace
- Prostor pro kreativitu
- Možnost osobnostního i profesního růstu
- Zázemí stabilní společnosti
- Dobré finanční ohodnocení
- Balíček firemních benefitů

Informace o náboru

V případě, že Vás nabídka zaujala nebo máte zájem o více informací, mne neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro designovou společnost s rodinnou a uvolněnou atmosférou, působící převážně na zahraničním trhu v rámci zakázkové výroby křišťálových a skleněných předmětů, hledáme zkušeného pracovníka zákaznické péče, který převezme odpovědnost za udržování vztahů se stávajícími klienty a nebude se bát případného rozšíření klientského portfolia.
Jedná se o společnost založenou v roce 1994 úspěšnou americkou designérkou, která si zamilovala Českou republiku, a z toho důvodu se zde také soustřeďuje veškerá výroba.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Expert (C2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Sabina Bedřichová
E-mail: poslat životopis
ID: 3518515   Datum zveřejnění: 17.10.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   35000