Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Client services manager
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 3, Česko
Praha 3, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2018
01.11.2018
Mzdové podmínky (brutto)
35000
35000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší náplní práce?
- Zákaznický servis na vysoké úrovni se stávajícími i potencionálními klienty a médii
- Komunikace a spolupráce s výrobou, kontrola zpracování a dodání objednávek
- Kontrola a update ceníků a vytváření nových produktů v systému.
- Úprava a aktualizace klientské databáze
- Kontrola a zpracování faktur pro účetní oddělení
- Účast a reprezentace společnosti na výstavách v Paříži a New Yorku
Požadujeme:
- Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
- Výborné komunikační dovednosti
- Pro zákaznický přístup
- Samostatnost
- Kreativitu
- Motivaci a orientaci na detail
- Skvělý time management
- Plynulou znalost anglického a českého jazyka
- Znalost MS OFFICE (především EXCEL)
Nabízíme:
- Příjemné a neformální pracovní prostředí rodinné firmy
- Možnost seberealizace
- Prostor pro kreativitu
- Možnost osobnostního i profesního růstu
- Zázemí stabilní společnosti
- Dobré finanční ohodnocení
- Balíček firemních benefitů
- Zákaznický servis na vysoké úrovni se stávajícími i potencionálními klienty a médii
- Komunikace a spolupráce s výrobou, kontrola zpracování a dodání objednávek
- Kontrola a update ceníků a vytváření nových produktů v systému.
- Úprava a aktualizace klientské databáze
- Kontrola a zpracování faktur pro účetní oddělení
- Účast a reprezentace společnosti na výstavách v Paříži a New Yorku
Požadujeme:
- Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
- Výborné komunikační dovednosti
- Pro zákaznický přístup
- Samostatnost
- Kreativitu
- Motivaci a orientaci na detail
- Skvělý time management
- Plynulou znalost anglického a českého jazyka
- Znalost MS OFFICE (především EXCEL)
Nabízíme:
- Příjemné a neformální pracovní prostředí rodinné firmy
- Možnost seberealizace
- Prostor pro kreativitu
- Možnost osobnostního i profesního růstu
- Zázemí stabilní společnosti
- Dobré finanční ohodnocení
- Balíček firemních benefitů
Informace o náboru
V případě, že Vás nabídka zaujala nebo máte zájem o více informací, mne neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Pro designovou společnost s rodinnou a uvolněnou atmosférou, působící převážně na zahraničním trhu v rámci zakázkové výroby křišťálových a skleněných předmětů, hledáme zkušeného pracovníka zákaznické péče, který převezme odpovědnost za udržování vztahů se stávajícími klienty a nebude se bát případného rozšíření klientského portfolia.
Jedná se o společnost založenou v roce 1994 úspěšnou americkou designérkou, která si zamilovala Českou republiku, a z toho důvodu se zde také soustřeďuje veškerá výroba.
Pro designovou společnost s rodinnou a uvolněnou atmosférou, působící převážně na zahraničním trhu v rámci zakázkové výroby křišťálových a skleněných předmětů, hledáme zkušeného pracovníka zákaznické péče, který převezme odpovědnost za udržování vztahů se stávajícími klienty a nebude se bát případného rozšíření klientského portfolia.
Jedná se o společnost založenou v roce 1994 úspěšnou americkou designérkou, která si zamilovala Českou republiku, a z toho důvodu se zde také soustřeďuje veškerá výroba.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3518515
Datum zveřejnění: 17.10.2018
2018-10-17
lokalita: Praha Pozice: Account manager, Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35000