Purchase order specialist

Randstad s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máš rád/a práci v administrativě, jsi komunikativní a spokojenost zákazníka je pro Tebe na prvním místě?
Baví Tě práce s čísly a chceš využívat angličtinu každý den?
Chceš se stát součástí rychle rostoucí mezinárodní společnosti, která otevírá novou pobočku v Brně?
V tom případě pro Tebe máme skvělou příležitost! Připoj se ke společnosti, která nabízí inovativní řešení pro zákazníky z různých oblastí průmyslu (chemický, stavební, úpravy vod...)

Tvým hlavním úkolem bude:

• Kompletní správa objednávek (příjem objednávky, nahrání do systému, kontrola termínů, plateb,…)
• Telefonická a emailová komunikace se zákazníky
• Komunikace s dodavateli a dispečery
• Spolupráce s technickým a účetním oddělením

Co Ti za to společnost nabízí:

• Skvělou příležitost v rychle rostoucí společnosti s možností kariérního posunu
• Velice zajímavé platové ohodnocení
• Bonusový balíček: stravenky, dovolená navíc, flexibilní pracovní doba…..

Jako ideální kandidát bys měl/a mít:

• Vysokou školu ekonomického směru nebo praxi 1-2 roky na podobné administrativní pozici
• Anglický jazyk na úrovni C1, další jazyk je výhodou
• Skvělé komunikační dovednosti
• Prozákaznický přístup
• Orientaci na detail
• Znalost SAP je velké plus

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Mezinárodní výrobní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Lucie Koštiálová
E-mail: poslat životopis
ID: 3524779   Datum zveřejnění: 25.10.2018