Nákupčí surovin, Brno

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28000-32000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do výrobní společnosti v Brně aktuálně hledáme vhodného kandidáta na pozici nákupčího surovin.

Oddělení nákupu má 4 členy- vedoucí nákupu, nákupčí obalových materiálů, nákupčí surovin, specialista obalů.

Pracovní doba:
PO-PÁ, 8:00-16:30 (možno začít dříve)

Náplň práce:
- řízení nákupu surovin
- zpracování plánu nákupu, hodnocení dodavatelů
- kontrola dodávek a stavu zásob materiálu
- každodenní komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli
- administrativa (kontrola faktur, komunikace s oddělením plánování, atd.)
- práce s interními databázemi – vkládání dat, aktualizace
- vyřizování logistických reklamací
- spolupráce napříč společností
- reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavé mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100,- Kč, příspěvek 55% zaměstnavatel
- sleva na produkty společnosti – 50% sleva na výrobky
- Multisport karta
- pitný režim na pracovišti- minerálky Korunní, káva

Informace o náboru

Pokud vás tato nabídka práce zaujala, klikněte na tlačítko "přihlásit se teď". Jakmile dostanu vaši odpověď, budu informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat.

Přeji vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Výrobní společnost v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomika, logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ, Bc., VŠ vzdělání – ekonomika, logistika nebo podobné zaměření.
- předchozí zkušenost v materiálovém a skladovém prostředí a logistice- minimálně 2 roky na obdobné pozici
- angličtina – písemná i mluvená komunikace- denní komunikace
- PC – MS Office – uživatelsky, zejména Excel, znalost programu Helios Green nebo podobného informačního systému


Ostatní požadavky:
- analytický a logický způsob myšlení
- schopnost pracovat samostatně, orientace na výsledky, snaha hledat řešení v různých situacích
- dobré komunikační a organizační schopnosti.
- proaktivní, flexibilní, schopný dodržovat termíny.
- podpora týmové spolupráce
- zákaznický přístup – rozumět vztahům mezi náklady, kvalitou a časem

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3600141  Datum zveřejnění: 14.2.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28000-32000