30 000 - 50 000 CZK

Inženýr kvality (Vyškov)

Randstad s.r.o.

Místo práce
Vyškov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Co nejdříve
Celková mzda (bruto)
30 000 - 50 000 CZK

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Výrobce plastů pro automobilový průmysl ale i zdravotnictví, který spolupracuje se zákazníky po celém světě hledá do svého týmu nového Inženýra kvality.

na pozici Vás čeká:
• zajišťování kvality ve všech fázích projektu
• řešení neshod, hledání kořenových příčin, řízení nápravných opatření
• komunikace se zákazníky (z ČR i zahraničí) v oblasti kvality, řešení reklamací
• provádění interních auditů
• účast na zákaznických a systémových auditech

Zaměstnanecké výhody, benefity

• stabilní pracovní místo v zázemí prosperující firmy
• odborný a osobní rozvoj
• občasné pracovní cesty v rámci Evropy
• motivující platové ohodnocení
• stravenky, penzijní připojištění, jazykové kurzy
• notebook, mobil
• pružná pracovní doba
• práci v dobrém kolektivu

Informace o náboru

Pokud vás tato nabídka práce zaujala, klikněte na tlačítko "Poslat společnosti životopis" nebo nás kontaktujte přímo na [email protected] Jakmile dostanu Vaši odpověď, budu Vás informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat na emailu.

Přeji vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Stabilní mezinárodní společnost zaměřující se na výrobu plastů s pobočkou ve Vyškově

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru
• znalost nástrojů pro řízení a zlepšování kvality (8D, FMEA, MSA, SPC, APQP a PPAP výhodou)
• orientaci ve výkresové dokumentaci
• dobrou znalost MS Office
• znalost systémové normy ISO 9001 (ISO/TS 16949 výhodou)
• anglický jazyk na komunikativní úrovni
• odolnost vůči stresu, komunikační schopnosti, dobré organizační schopnosti
• ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz
ID: 3744536   Datum zveřejnění: 21.8.2019