Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník v administrativě s AJ + FJ, 30000 - 34000 Kč/m, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 36 000 Kč/měsíc
30 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického a francouzského jazyka min na úrovni B2
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 28000-32000Kč/měsíc dle Vašich zkušeností
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro svoje zákazníky
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro svoje zákazníky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost anglického jazyka
- velmi dobrá znalost francouzského jazyka
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- velmi dobrá znalost francouzského jazyka
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3752083
Datum zveřejnění: 23.1.2020
2020-01-23
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc