Osobní bankéř IKEA Brno

Randstad s.r.o.

Místo práce
U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Poskytování informací o produktech naší banky – osobní půjčky, spotřebitelské
úvěry, kreditní karty, pojistné produkty či běžné a spořící účty
• Osobní, telefonická i písemná komunikace s klienty
• Optimalizace konkrétní nabídky dle požadavků klienta
• Prodej našich produktů
• Aktualizace a ověřování dat
• Získávání podkladů k uzavření smlouvy o poskytnutí produktu

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Kancelář ve které se cítíte jako v obýváku
• Příspěvek na stravování - stravenka v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
(zaměstnavatel hradí 74%)
• Nadstandardní délka dovolené - 28 dní, po dvou odpracovaných letech nárok na
30 dní (6 týdnů)
• Flexipassy – po zkušební době 1000 Kč za odpracovaný kvartál
• Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj – sociální fond (4000 Kč v prvním
odpracovaném roce)
• Příspěvek na penzijní a životní pojištění
• Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
• Společenské akce pro zaměstnance
• Silné zázemí mezinárodní bankovní skupiny BNP Paribas
• Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
• Příjemné moderní pracovní prostředí
• Akční a velice příjemný kolektiv napříč celou společností
• Individuální přístup ke každému zaměstnanci
• Motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí
na vaší šikovnosti

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Hello bank! je obchodní značkou české pobočky francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA. Od roku 1996 do roku 2015 fungovala pod značkou Cetelem jako poskytovatel nebankovních úvěrů, v roce 2015 došlo k transformaci Cetelemu na banku a v roce 2017 na Hello bank! s kompletním portfoliem bankovních služeb.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání s maturitou nutností (ekonomické
zaměření výhodou)
• Komunikační a prodejní dovednosti (praxe v
oblasti prodeje výhodou)
• Zájem o finanční obor
• Reprezentativní vzhled a příjemné profesionální
vystupování
• Zapálení pro práci a pozitivní přístup ke změnám

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 858 pobočkách pracuje více než 37 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 668 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 37,000 corporate employees work in 4,858 branches and inhouse locations to employ more than 668,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Adam Prokopec
E-mail: poslat životopis
ID: 3754650   Datum zveřejnění: 4.9.2019