Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Junior Accounts Payable
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• pečlivé zpracování dokumentů (faktury, dobropisy, zálohy a jiné)
• dohled nad přijetím faktur
• zvládat nastavené denní targety
• včasné řešení problémů, efektivní komunikace mezi interními a externími stranami
• dohled nad přijetím faktur
• zvládat nastavené denní targety
• včasné řešení problémů, efektivní komunikace mezi interními a externími stranami
Zaměstnanecké výhody, benefity
• plně hrazené stravenky
• 5 týdnů dovolené, sick days
• flexibilní pracovní doba
• možnost home office
• rychlý kariérní růst
• 5 týdnů dovolené, sick days
• flexibilní pracovní doba
• možnost home office
• rychlý kariérní růst
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost nabízející IT servis a poradenství. Práce v nově otevřených kancelářích, multikulturní prostředí.
Mezinárodní společnost nabízející IT servis a poradenství. Práce v nově otevřených kancelářích, multikulturní prostředí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• alespoň 1 rok praxe v účetnictví (příjem, zpracování faktur,...)
• vzdělání v oblasti financí je vítáno, ale není potřeba
• zkušenost s prací v informačním systému SAP je výhodou
• komunikativní úroveň ANGLIČTINY a zároveň jednoho z těchto jazyků:
- NĚMČINA
- ŠPANĚLŠTINA
- POLŠTINA
• vzdělání v oblasti financí je vítáno, ale není potřeba
• zkušenost s prací v informačním systému SAP je výhodou
• komunikativní úroveň ANGLIČTINY a zároveň jednoho z těchto jazyků:
- NĚMČINA
- ŠPANĚLŠTINA
- POLŠTINA
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3811164
Datum zveřejnění: 15.11.2019
2019-11-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.