Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Uživatelská podpora s AJ + NJ, 32000-38000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte si stabilní práci s možností využití cizích jazyků? Mluvíte anglicky a německy? Máte možnost nastoupit ihned? Pokud ano, máme tu nabídku přímo pro Vás.
Do mezinárodní společnosti hledáme vhodné kandidáty na administrativní pozici s využitím angličtiny a němčiny. Vaší hlavní náplní práce mimo administrativu bude komunikace se zákazníky a snaha o vyřešení jejich problému. Komunikace probíhá telefonicky a e-mailem (většina dotazů je pokládána a řešena e-mailem)
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky – primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Do mezinárodní společnosti hledáme vhodné kandidáty na administrativní pozici s využitím angličtiny a němčiny. Vaší hlavní náplní práce mimo administrativu bude komunikace se zákazníky a snaha o vyřešení jejich problému. Komunikace probíhá telefonicky a e-mailem (většina dotazů je pokládána a řešena e-mailem)
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky – primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 30000–36000 Kč/měsíc dle Vašich zkušeností
- výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- firemní akce
- Multisport karta
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- firemní akce
- Multisport karta
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory.
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost AJ+NJ
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3835422
Datum zveřejnění: 23.1.2020
2020-01-23
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc