Key account manager

Randstad s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vytvoření si vlastní obchodní klientely
- Rozvoj obchodních příležitostí u zákazníků v ČR a v Evropě
- Budování strategických a dlouhodobých kontaktů a vztahů
- Aktivní vyhledávání nových příležitostí, Business Development – zaměření na atypické malosériové převodovky
- Obchodní vyjednávání a kontrola zakázkové smluvní dokumentace
- Úzká spolupráce s ostatními útvary společnosti
- Příprava nabídek, kalkulací, smluvní jednání
- Příprava obchodních a marketingových aktivit na definovaném teritoriu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
- týdenní pracovní doba 37,5 hod. bez krácení mzdy
- 5 týdnů dovolené
- odpovídající platové ohodnocení v závislosti na zkušenostech a prokazatelné praxi
- možnost profesního růstu a seberealizace
- možnost práce z domova 1 den v měsíci (tzv. “home office”)
- 3 dny zdravotního volna (tzv. “sick days”)
- příspěvek na stravování v podobě e-stravenek Sodexo
- kvartální odměny, cílové odměny z prodeje

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Jste obchodník tělem i duší s tahem na branku a hledáte novou příležitost? Pak jste zde správně. Významná ostravská společnost zabývající se komplexní zakázkovou výrobou převodných skříní, ozubených kol, věnců a jiných komponent hledá key account managera.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Technické vzdělání výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Zkušenosti z oboru strojírenství
- Silnou orientaci na klienta a hospodářský výsledek společnosti
- Znalost německého, ruského nebo dalšího jazyka výhodou
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Agáta Lichovníková
Tel.: +420778532019
E-mail: poslat životopis
ID: 3892240  Datum zveřejnění: 13.3.2020