Administrativní podpora s němčinou

Randstad s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete být součástí mezinárodní společnosti, která patří ke světové špičce výrobců elektroniky? Láká Vás práce z pohodlí kanceláře nebo dokonce z pohodlí domova? Ovládáte německý jazyk slovem i písmem? Skvělé, připojte se k nám a staňte se důležitým členem našeho týmu!

co Vás na pozici čeká:
• administrativní práce v oblasti účetnictví či nákupu
• kontrola a zadávání dat
• práce v systému SAP
• denní komunikace v německém jazyce (e-maily/telefonicky)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 5 týdnů dovolené (možnost získat až 8 dní navíc)
• příspěvek na stravné ve formě stravenek (90 kč)
• flexibilní pracovní dobu
• home office (až 3 dny v týdnu)
• firemní mateřskou školku
• benefit kartu (24 000 Kč ročně) – MŠ, kultura, sport, penzijní připojištění,...
• přikoupení až 8 dní dovolení navíc
• multisport kartu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pojďte pracovat pro největší technologickou firmy v České republice, řadíme se mezi největší zaměstnavatele v Česku. Naše portfolio pokrývá řešení pro průmysl, energetiku, dopravu a veřejnou infrastrukturu, technologie budov a zdravotnictví. Jsme průkopníkem v oblasti Průmyslu 4.0 a Smart Cities, v rámci kterých přináší zákazníkům komplexní digitální produkty a služby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• znalost německého jazyka (alespoň B1-B2) – komunikativní úroveň
• dobrá znalost MS Office (především Excel)
• pokud znáte systém SAP, je to velké plus
• výhodou je předchozí praxe v oblasti zákaznického servisu či administrativy
• schopnost práce v týmu, velmi dobré komunikační dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 3896449  Datum zveřejnění: 23.3.2020