Asistentka ředitelky

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Opava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví vás administrativní práce a jste zodpovědná? Poradíte si se zadanými úkoly a umíte hledat další možná řešení? Pak se mi ozvěte! Právě hledám pravou ruku ředitelky společnosti v Opavě.

Vaše úkoly na pozici budou:
- zajištění chodu kanceláře; objednávky vybavení a kancelářských potřeb
- komplexní administrativní podpora jednatele společnosti (kalendář, schůzky, emaily)
- komunikace v rámci společnosti
- vyřizování telefonátů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- stravenky
- finanční bonusy vyplácené 2x za rok
- navíc měsíční bonusy závislé na plnění daných úkolů
- pravidelné navyšování mzdy ihned od nástupu
- flexibilní pracovní doba
- nástup možný ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Více informací vám sdělím osobně nebo telefonicky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- zodpovědnost, proaktivní přístup
- samostatnost
- předchozí zkušenost na obdobné pozici (administrativní pracovník, asistentka)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3912315  Datum zveřejnění: 15.5.2020