Obchodně-technický zástupce

Randstad s.r.o.

Místo práce
Vsetín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc+ bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený/á obchodník/ce v technické oblasti a komunikace v angličtině pro Vás není problém? Pokud se nyní poohlížíte po nové pracovní výzvě, neváhejte číst dále!

Co bude Vaší náplní práce?

• příprava nabídek a také kupních či rámcových smluv
• vedení obchodních jednání
• spolupráce při tvorbě obchodního plánu
• řízení a koordinace prodejní činnosti se zákazníky
• vyhledávání nových obchodních příležitostí
• spolupráce s marketingovým oddělením (příprava a účast na veletrzích, zajištění reklamních materiálů)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 25 dní dovolené
• flexibilní pracovní doba (7,5 hodinová pracovní doba)
• příspěvek na stravování, možnost využít firemní jídelny
• příspěvek na dopravu
• příspěvek na penzijní připojištění
• odměna za doporučení zaměstnance
• relokační podpora, příspěvek na ubytování
• sleva u obchodních partnerů
• odměna za životní / pracovní jubilea
• zvýhodněné volání i pro další členy rodiny (T-Mobile)
• zvýhodněné vedení účtu (KB)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Společnost se řadí mezi úspěšné výrobce a konstruktéry zakázkových generátorů, motorů, pohonů a dalších elektrických strojů a jejich systémových komponentů s téměř stoletou tradicí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání technického směru (strojírenství, elektrotechnika)
• zkušenost s technickým produktem/dobré znalosti v oboru strojírenství/elektrotechniky či příbuzných oborech
• prokazatelná praxe na stejné či velmi podobné pozici
• aktivní znalost ANGLIČTINY (B2) - slovem i písmem
• výborné obchodní, prezentační a komunikační schopnosti
• ŘP sk. B (aktivní řidič)
• samostatnost, flexibilita, profesionální vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 3986717  Datum zveřejnění: 14.10.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc