Obchodní manažer - Králověhradecko

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Královéhradecký kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 50 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví Vás obchod a čekali jste na zajímavou příležitost? Máme ji! Do českého obchodního týmu v rámci mezinárodní přepravní společnosti hledáme Account Managera (m/ž). Hlavní náplní budou obchodní schůzky u nových i stávajících klientů a prodej služeb na základě jejich aktuálních potřeb. Skvělá zpráva je, že Vaše bonusy nejsou omezené žádným finančním stropem - takže vše záleží na Vaší šikovnosti a úspěchu!

Vaše práce bude:

- péče o stávající klienty B2B i získávání nových ve svěřeném regionu - Hradec Králové, Turnov, Trutnov, Vrchlabí
- vedení osobních obchodních jednáních s manažery a řediteli společností
- budete zodpovědný za plnění obchodního plánu
- samozřejmostí je tvorba nabídek a vyjednávání a také pravidelný reporting District Managerovi
- spolupráce při řešení reklamací a plateb s ostatními kolegy napříč společností
- kombinace práce v terénu - osobní schůzky u klientů, z home office i kanceláře v Praze

Zaměstnanecké výhody, benefity

- fixní mzda dle zkušeností
- atraktivní kvartální bonusy - unlimited
- pracovní nástroje - notebook, telefon
- služební auto i k soukromým účelům
- týden dovolené navíc
- caffeteria
- 3 sick days
- multisportka
- stravenky
- jazykové vzdělávání
- zvýhodněný tarif mobilního operátora (pro více čísel - možnost využít v rodině)
- pracovní smlouva na HPP - 1 rok s možností prodloužení na neurčito

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Mezinárodní přepravní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- min. SŠ vzdělání
- 3 - 5 let zkušeností na pozici obchodního zástupce/ Account managera (B2B)
- vynikající obchodní dovednosti a chuť prodávat
- analytické schopnosti, logické myšlení a zodpovědný a pečlivý přístup
- plynulou znalost češtiny
- komunikativní AJ ( min.B2) - na interní komunikaci s centrálou v zahraničí, školení a 2. kolo pohovoru bude také v angličtině
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- bydliště v regionu - Praha/ Středočeský kraj

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3990762  Datum zveřejnění: 3.5.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc