Back Office - Start Your Career in Finance as an Accounts Payable Specialist!

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
od 23,000 Kč - dohodou (dle zkušeností) + 100 Kč stravenky + 11,600 Kč v kafeterii + 6,000 Kč na jazykové vzdělávání

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chceš získat zkušenosti z prostředí velké mezinárodní společnosti? Domluvíš se francouzsky nebo anglicky? Láká tě práce v administrativě, ale rád bys u ní využil i cizí jazyk? Pro našeho klienta, mezinárodní společnost se sídlem v Brně, hledáme nového člena do týmu Accounts Payable. Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba.

Co bude Tvojí náplní práce?

Na pozici Accounts Payable Specialist budeš pracovat s fakturami. Ty je potřeba zadat do systému, zajistit včasnou úhradu a každý den komunikovat telefonicky a emailově s dodavateli v zahraničí. Úkolem je řešit jejich dotazy a požadavky ohledně plateb a problematických faktur. Součástí je také zpracovávání reportů.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co náš klient nabízí?

- 5 týdnů dovolené
- Stravenky v hodnotě 100 Kč
- Cafeteria programme (dovolená, wellness, apod.) ve výši 11 600 Kč/rok
- Příspěvěk na penzijní připojištění či životní pojištění ve výši 700 Kč/měsíc
- Příspěvek na jazykové vzdělávání ve výši 6 000 Kč/rok
- Zvýhodněné mobilní balíčky
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost dál se vzdělávat v oblasti účetnictví a získání ACCA certifikace zdarma
- Sleva na produkty

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Americká společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáme uchazeče, který

- se dokáže domluvit francouzsky nebo anglicky po e-mailu i telefonicky (úroveň B2) a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině)
- má zkušenost s administrativou, zákaznickým servisem či zpracováním faktur/plateb či podobné
- má chuť pracovat v administrativě a pracovat na PC
- je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce
- má rád neformální prostředí, kde si všichni tykají, potkávají se u zdravých snídaní, na kreativních workshopech či cestovatelských přednáškách.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3399937  Datum zveřejnění: 24.5.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: od 23,000 Kč - dohodou (dle zkušeností) + 100 Kč stravenky + 11,600 Kč v kafeterii + 6,000 Kč na jazykové vzdělávání