Start your career in Finance! Administrativa + komunikace v angličtině (němčina výhodou)

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
prosinec/leden
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

hcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Domluvíte se anglicky? Láká vás práce v administrativě, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk? Pro našeho klienta, mezinárodní společnost se sídlem v Brně-Modřicích, hledáme nového člena do týmu Accounts Payable, který nyní přebírá projekt ze zahraničí a potřebuje proto posílit. Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba a na pozici zvážíme i absolventy VŠ, kteří při škole měli možnost získat praxi v administrativě.

Co bude náplní vaší práce?

Na pozici Accounts Payable Specialist budete pracovat s fakturami. Ty je potřeba zadat do systému, zajistit včasnou úhradu a každý den komunikovat telefonicky a emailově s dodavateli v zahraničí. Úkolem je řešit jejich dotazy a požadavky ohledně plateb a problematických faktur. Interně probíhá komunikace zejména s nákupčími a plánovači. Součástí je také zpracovávání reportů.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co náš klient nabízí?

· 5 týdnů dovolené + 2x sick day

· Flexi pasy

· Stravenky

· Jazykové kurzy a jiné školení

· Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)

· Příspěvek na penzijní/životní pojištění (po roce smlouvy)

· Příspěvek k životním i pracovním jubileu

· Firemní mobilní tarif

· Hrazené očkování

· Občerstvení na pracovišti

· Firemní akce/teambuilding

· Další drobné benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Anglická společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáme uchazeče, který

• se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky (úroveň alespoň B2) a zároveň mluví česky či slovensky, němčina je výhodou,
• má zkušenost s administrativou a prací na PC,
• je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce,
• má rád neformální prostředí, kde může být součástí dobře fungujícího týmu.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3785335  Datum zveřejnění: 11.10.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27 000 Kč/měsíc