Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativa a komunikace v italštině (oddělení Financí)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíte se italsky a anglicky? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci?
Pro našeho klienta obsazujeme nyní pozici v oddělení Financí.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba.
Co bude náplní vaší práce?
Na této pozici budete pracovat s fakturami. Ty je potřeba zadat do systému, zajistit včasnou úhradu a každý den komunikovat (převážně emailově) s dodavateli a kolegy v zahraničí. Úkolem je řešit jejich dotazy a požadavky ohledně plateb a problematických faktur. Součástí je také zpracovávání reportů.
Pro našeho klienta obsazujeme nyní pozici v oddělení Financí.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba.
Co bude náplní vaší práce?
Na této pozici budete pracovat s fakturami. Ty je potřeba zadat do systému, zajistit včasnou úhradu a každý den komunikovat (převážně emailově) s dodavateli a kolegy v zahraničí. Úkolem je řešit jejich dotazy a požadavky ohledně plateb a problematických faktur. Součástí je také zpracovávání reportů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
· 5 týdnů dovolené + 3x sick day
· roční bonus
· stravenky (100 Kč)
· jazykové kurzy a jiné školení, ACCA
· well-being program
· pravidelné ovocné dny
· příspěvek na penzijní pojištění (až 2000 Kč za měsíc)
· flexi pasy nebo multisport karta
· flexibilní pracovní doba s pevným jádrem 10:00 - 15:00
· zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny/den
· roční bonus
· stravenky (100 Kč)
· jazykové kurzy a jiné školení, ACCA
· well-being program
· pravidelné ovocné dny
· příspěvek na penzijní pojištění (až 2000 Kč za měsíc)
· flexi pasy nebo multisport karta
· flexibilní pracovní doba s pevným jádrem 10:00 - 15:00
· zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny/den
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní výrobní společnost
Mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který
· se dokáže domluvit italsky a anglicky alespoň na B2 úrovni
· mluví česky či slovensky,
· má zkušenost s administrativou a prací na PC,
· je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce.
· se dokáže domluvit italsky a anglicky alespoň na B2 úrovni
· mluví česky či slovensky,
· má zkušenost s administrativou a prací na PC,
· je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní práce.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3897135
Datum zveřejnění: 17.9.2020
2020-09-17
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.