Customer Care Coordinator with French and Spanish

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 33 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do you speak French and Spanish? Would you like to use them on a daily basis?

This role is ideal for a candidate with experience in customer service who would like to expand on their existing strengths and take up a more complex role in the area of B2B communication. However, we will also consider a fresh graduate with the right potential.

Responsibilities:

Be the central point of contact for customers in France and Spain.
Promptly respond to telephone and e-mail inquiries from customers or colleagues in the Czech Republic or abroad.
Take ownership of customer issues and liaise with technical support, logistics, product managers, field sales teams, field service teams.
Manage CRM activities daily, record and handle complaints.
Manage and monitor all types of orders, delivery dates and escalate where appropriate.
Provide information on price, availability and other product related details.
Work closely with Credit Control and Cash Collection teams to resolve financial issues (billing, credit holds, credit risks, overdue invoices, payment terms, etc.).

We are looking for:

Excellent communication skills
Fluency in English (B2), advanced French (C1) and intermediate Spanish (B1 or higher)
Good organizational and multitasking skills

Company benefits:

5 weeks of holidays + 3 sick days
Regular salary reviews
Meal vouchers (100 CZK)
Internal trainings, ACCA
Language courses
Wellbeing programme
Open company culture
Regular fruit days
Flexipass vouchers OR MultiSport card
Pension contribution (up to 2000 CZK/month)

Location: Brno

Work hours: Mon - Fri, 37.5 hours/week, core hours 10-15.00, one day a week later shift which finishes at 6pm

Starting date: Negotiable

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Mezinárodní prostředí

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) a Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

REED je globální společnost zabávajíci se náborem a řízením talentů po celém světě. Pro více informací klikněte zde reedglobal.cz

Reed Specialist Recruitment je nezávislá globální společnost zabávajíci se náborem a řízením talentů po celém světě. Byla založena v r. 1960 a od té doby se rozrostla na síť 450 poboček ve 8 zemích. V současnosti je největší rodinnou recruitment společností na světě. V České republice REED poskytuje profesionální poradenství pro uchazeče o zaměstnání již od r. 2008. Pobočky najdete v Praze a Brně.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Starobrněnská 8
60200 Brno
http://www.reedglobal.com
ID: 3935424  Datum zveřejnění: 9.7.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 33 000 Kč/měsíc