Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2020
01.12.2020
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 60 000 Kč/měsíc
40 000 - 60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost REED hledá, pro svého významného klienta, jednu z největších firem na světě na poli elektroniky, posilu do oddělení obchodu a logistiky na pozici:
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky
Máš chuť pracovat v mezinárodní společnosti a aktivně využívat angličtinu? Jsi pracovitý/á, umíš pracovat pod tlakem a jsi komunikativní, týmový hráč, který se nebojí i samostatné práce?
Pak čti dále...
Hlavní náplní práce bude:
• Kompletní agenda řešení objednávek a fakturace.
• Aktivní komunikace (telefonicky a e-mailem) a spolupráce se zákazníky, interně zejm. s obchodním a finančním oddělením, dále s přepravními společnostmi, celnicí a skladem.
• Řešení požadavků zákazníků, distribuce zboží k zákazníkovi, reklamace apod.
• Administrativní a logistická podpora obchodního a logistického oddělení.
• Kontrola evidence skladových zásob, příprava podkladů pro expedici zboží.
• Zadávání objednávek do interních systémů (SAP).
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky
Máš chuť pracovat v mezinárodní společnosti a aktivně využívat angličtinu? Jsi pracovitý/á, umíš pracovat pod tlakem a jsi komunikativní, týmový hráč, který se nebojí i samostatné práce?
Pak čti dále...
Hlavní náplní práce bude:
• Kompletní agenda řešení objednávek a fakturace.
• Aktivní komunikace (telefonicky a e-mailem) a spolupráce se zákazníky, interně zejm. s obchodním a finančním oddělením, dále s přepravními společnostmi, celnicí a skladem.
• Řešení požadavků zákazníků, distribuce zboží k zákazníkovi, reklamace apod.
• Administrativní a logistická podpora obchodního a logistického oddělení.
• Kontrola evidence skladových zásob, příprava podkladů pro expedici zboží.
• Zadávání objednávek do interních systémů (SAP).
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme?
Pracovní doba je od pondělí do pátku cca od 9:00-17:00h.
Kancelář najdeš v centru Prahy 1, u Václavského náměstí.
Pracovní poměr na dobu určitou.
Nástup ideálně ihned.
Pracovní doba je od pondělí do pátku cca od 9:00-17:00h.
Kancelář najdeš v centru Prahy 1, u Václavského náměstí.
Pracovní poměr na dobu určitou.
Nástup ideálně ihned.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Společnost REED hledá, pro svého významného klienta, jednu z největších firem na světě na poli elektroniky, posilu do oddělení obchodu a logistiky na pozici:
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky
Společnost REED hledá, pro svého významného klienta, jednu z největších firem na světě na poli elektroniky, posilu do oddělení obchodu a logistiky na pozici:
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP Sales and Distribution (SD) - Pokročilý
SAP Sales and Distribution (SD) - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
logistika, obchod
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Dalšími požadavky na tuto pozici jsou:
• VŠ vzdělání (v oboru logistiky výhodou).
• 2-3 roky praxe v oboru (prodej, obchod, logistika).
• Znalost logistických procesů.
• Analytické schopnosti a znalost MS Excel.
• Praktická znalost informačního systému SAP (uživatelsky).
• Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost se zaměřením na detail a kvalitu.
• Znalost českého nebo slovenského jazka a angličtiny na pokročilé úrovni (denní komunikace i se zahraničními klienty a odd2len9m logistikz v Polsku).
• VŠ vzdělání (v oboru logistiky výhodou).
• 2-3 roky praxe v oboru (prodej, obchod, logistika).
• Znalost logistických procesů.
• Analytické schopnosti a znalost MS Excel.
• Praktická znalost informačního systému SAP (uživatelsky).
• Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost se zaměřením na detail a kvalitu.
• Znalost českého nebo slovenského jazka a angličtiny na pokročilé úrovni (denní komunikace i se zahraničními klienty a odd2len9m logistikz v Polsku).
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3994553
Datum zveřejnění: 2.11.2020
2020-11-02
lokalita: Praha Pozice: Disponent, Logistik, Specialista fakturace a plateb Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc