Specialista/ka obchodního týmu a logistiky

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2020
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 60 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Společnost REED hledá, pro svého významného klienta, jednu z největších firem na světě na poli elektroniky, posilu do oddělení obchodu a logistiky na pozici:
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky

Máš chuť pracovat v mezinárodní společnosti a aktivně využívat angličtinu? Jsi pracovitý/á, umíš pracovat pod tlakem a jsi komunikativní, týmový hráč, který se nebojí i samostatné práce?

Pak čti dále...

Hlavní náplní práce bude:
• Kompletní agenda řešení objednávek a fakturace.
• Aktivní komunikace (telefonicky a e-mailem) a spolupráce se zákazníky, interně zejm. s obchodním a finančním oddělením, dále s přepravními společnostmi, celnicí a skladem.
• Řešení požadavků zákazníků, distribuce zboží k zákazníkovi, reklamace apod.
• Administrativní a logistická podpora obchodního a logistického oddělení.
• Kontrola evidence skladových zásob, příprava podkladů pro expedici zboží.
• Zadávání objednávek do interních systémů (SAP).

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co nabízíme?
Pracovní doba je od pondělí do pátku cca od 9:00-17:00h.
Kancelář najdeš v centru Prahy 1, u Václavského náměstí.
Pracovní poměr na dobu určitou.
Nástup ideálně ihned.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Společnost REED hledá, pro svého významného klienta, jednu z největších firem na světě na poli elektroniky, posilu do oddělení obchodu a logistiky na pozici:
Specialista/ka obchodního týmu a logistiky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
SAP Sales and Distribution (SD) - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

logistika, obchod

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Dalšími požadavky na tuto pozici jsou:

• VŠ vzdělání (v oboru logistiky výhodou).
• 2-3 roky praxe v oboru (prodej, obchod, logistika).
• Znalost logistických procesů.
• Analytické schopnosti a znalost MS Excel.
• Praktická znalost informačního systému SAP (uživatelsky).
• Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost se zaměřením na detail a kvalitu.
• Znalost českého nebo slovenského jazka a angličtiny na pokročilé úrovni (denní komunikace i se zahraničními klienty a odd2len9m logistikz v Polsku).

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3994553  Datum zveřejnění: 2.11.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc