Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativa a komunikace s němčinou (vhodné i pro absolventy)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno-jih, Česko
Brno-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte německy a anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Chtěli byste zároveň i denně používat cizí jazyk? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Účetní pohledávek, Accounts Receivable Clerk. Hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v němčině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v němčině a angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co náš klient nabízí?
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
Informace o náboru
Pracoviště: Brno, Modřice
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Výběrové řízení: telefon + 2 video pohovory
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Výběrové řízení: telefon + 2 video pohovory
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který..
• se dokáže domluvit němecly a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině).
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel.
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail.
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
• se dokáže domluvit němecly a anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině).
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel.
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail.
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4006322
Datum zveřejnění: 30.11.2020
2020-11-30
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.