Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka finančního oddělení
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Nový Jičín, Česko
Nový Jičín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
nástup co nejdříve
nástup co nejdříve
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti na pozici Asistenta / Asistentky? Pokud zároveň mluvíte anglicky a máte řidičský průkaz, pak hledáme právě Vás! Na této pozici budete pravou rukou CFO, který je cizinec, takže angličtinu využijete na denní bázi – nejen při komunikaci s manažerem, ale i při práci s anglicky psanými dokumenty.
Budete mít na starosti:
• Administrativní podporu vedení finančního oddělení – organizaci pracovních schůzek a cest, vyúčtování pracovních cest a zajišťování přípravy určených podkladů.
• Zajišťování a přípravu podkladů na porady a vyhotovování zápisů z porad, kontrolu plnění úkolů a termínů jednotlivých členů oddělení.
• Přípravu prezentací a reportů dle požadavků a další administrativní agendy dle požadavků, případné překlady textů.
• Objednávky kancelářského a spotřebního materiálu a občerstvení pro návštěvy.
• Zajištění výkazů jízd pro vedení HR.
• Komunikaci s externími dodavateli.
• Management návštěv (ubytování, letenky, transport).
• Přípravu podkladů pro vedení společnosti, podklady pro prezentace atd.
• Zadávání faktur a objednávek do SAP.
Budete mít na starosti:
• Administrativní podporu vedení finančního oddělení – organizaci pracovních schůzek a cest, vyúčtování pracovních cest a zajišťování přípravy určených podkladů.
• Zajišťování a přípravu podkladů na porady a vyhotovování zápisů z porad, kontrolu plnění úkolů a termínů jednotlivých členů oddělení.
• Přípravu prezentací a reportů dle požadavků a další administrativní agendy dle požadavků, případné překlady textů.
• Objednávky kancelářského a spotřebního materiálu a občerstvení pro návštěvy.
• Zajištění výkazů jízd pro vedení HR.
• Komunikaci s externími dodavateli.
• Management návštěv (ubytování, letenky, transport).
• Přípravu podkladů pro vedení společnosti, podklady pro prezentace atd.
• Zadávání faktur a objednávek do SAP.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefity:
• 5 týdnů dovolené + 2 sick days
• flexibilní pracovní doba (pevné jádro 8.30- 13.30)
• Příspěvek na dopravu a na stravování
• Cafeterie System
• Variabilní bonusový systém
• Možnost jazykového a odborného vzdělávání
• Příspěvek na penzijní připojištění
• 5 týdnů dovolené + 2 sick days
• flexibilní pracovní doba (pevné jádro 8.30- 13.30)
• Příspěvek na dopravu a na stravování
• Cafeterie System
• Variabilní bonusový systém
• Možnost jazykového a odborného vzdělávání
• Příspěvek na penzijní připojištění
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Stabilní mezinárodní společnost
Stabilní mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Na pozici hledáme:
• Praxi na obdobné pozici
• Angličtinu B2 (pozice vyžaduje pravidelnou komunikaci s manažerem ze zahraničí)
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost a reprezentativní vystupování
• Znalost MS Office, SAP by byl výhodou
• Flexibilitu
• Praxi na obdobné pozici
• Angličtinu B2 (pozice vyžaduje pravidelnou komunikaci s manažerem ze zahraničí)
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost a reprezentativní vystupování
• Znalost MS Office, SAP by byl výhodou
• Flexibilitu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4125307
Datum zveřejnění: 19.7.2021
2021-07-19
lokalita: Nový Jičín Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretářka, Specialista fakturace a plateb Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.