Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Komunikace a administrativa s angličtinou (francouzština, němčina, španělština, nebo italština výhodou)
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Máte pasivní znalost španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny a rádi byste se v těchto jazycích zlepšili a výhledově je začali používat i aktivně? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Účetní pohledávek, Accounts Receivable Clerk. Hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v angličtině přes telefon a email.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co náš klient nabízí?
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Příspěvek k životním i pracovním jubileu
• Firemní mobilní tarif
• Hrazené očkování
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding
• Zázemí pro cyklisty
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
International company
International company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Italský jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme uchazeče, který..
• se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině)
• má ideálně alespoň pasivní znalost jiného cizího jazyka (španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny)
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí
• se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině)
• má ideálně alespoň pasivní znalost jiného cizího jazyka (španělštiny, italštiny, němčiny nebo francouzštiny)
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel, ale zvážíme i čerstvého absolventa,
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail,
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4161066
Datum zveřejnění: 13.9.2021
2021-09-13
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Finanční agent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.