Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Front Office Administrator
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 8, Česko
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
12.12.2022
12.12.2022
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Poptáváte práci na zkrácený úvazek a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky firemní recepce!
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledá administrativní posilu na firemní recepci, kde bude Vaší hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce s přesahem do office amanagementu
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti, správou budovy
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky firemní recepce!
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledá administrativní posilu na firemní recepci, kde bude Vaší hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce s přesahem do office amanagementu
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti, správou budovy
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu na 3 měsíce (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• 25-30 hodin týdně, nástupní hrubá mzda 25-30.000,- Kč.
• pracovní doba v rozmezí 8:00 – 17:00 (od pondělí do pátku)
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Cafetérie
• nástup ihned
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu na 3 měsíce (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• 25-30 hodin týdně, nástupní hrubá mzda 25-30.000,- Kč.
• pracovní doba v rozmezí 8:00 – 17:00 (od pondělí do pátku)
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Cafetérie
• nástup ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba kovů nebo kovových výrobků
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledá administrativní posilu na firemní recepci.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Executive Recruitment Consultant
Temporary Staffing Service
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledá administrativní posilu na firemní recepci.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Executive Recruitment Consultant
Temporary Staffing Service
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Praxe na pozici/v oblasti
Administrativa
Počet let praxe
1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4463159
Datum zveřejnění: 9.11.2022
2022-11-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční, Specialista podpory zákazníků Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc