Nákupčí

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte na starosti jak operativní nákup, tak i strategický? Nebo jste operativní nákupčí, ale operativní nákup je pro Vás už rutinou a potřebujete nový podnět?

Pak Vás zaujme tato pozice, kde budete mít na starosti ze 40 % operativu a z 60 % strategii.

Pokud máte zájem o pozice v nákupu, ale operativa Vás už nenadchne, tak mi dejte vědět a rád se s Vámi pobavím o Vašich možnostech, protože máme pozice i pro ty nákupčí, kteří hledají větší výzvu!

Jak bude Vaše práce vypadat?
• Komunikace zpravidla se zavedenými dodavateli
• Poptávání a zajištění dodání materiálových položek
• Hledání úspor na nakupovaném materiálu
• Pravidelné objednávání materiálu dle požadavků z informačního systému (SAP)
• Vyjednávání podmínek a cen s dodavateli
• Spolupráce se zahraničními kolegy ze strategického nákupu

K této práci pak už jen potřebujete:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Min. 2 roky zkušeností v nákupu
• Technický background – znalost výkresové dokumentace
• Komunikativní angličtinu / němčinu
• Znalost MS Office

Místo pracoviště: Brno
Nástup: Ihned / dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Pokud Vás tato příležitost zaujala a máte zkušenosti s nákupem, budu se těšit na Váš životopis v angličtině a rád s Vámi vše proberu.

Benjamín Nevěčný, REED – Engineering
+420 602 780 613; [email protected]

Pro další pracovní příležitosti sledujte www.reedglobal.cz
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.

Zaměstnanecké výhody, benefity

A co Vám nabídne zaměstnavatel?
• Stabilní zázemí nadnárodní, strojírenské společnosti, která je profesionálem ve svém oboru a kontinuálně se jí velmi daří
• Přátelský a osobitý přístup ke svým zaměstnancům
• Zaučení a propracovaný adaptační program hned ze začátku
• Možnost rozvoje na různorodých vzdělávacích kurzech
• Zajímavé mzdové ohodnocené a bonusovou složku ve výši až jednoho platu za rok
• Flexibilní 7,5h pracovní dobu a Home Office po domluvě s vedoucím
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvky na stravování, důchodové a životní pojištění, sportovní aktivity
• A další skvělé benefity a důvody proč pracovat právě pro tuto společnost

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Rostoucí mezinárodní firma, které se daří i navzdory turbulentní době

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Strojírenství

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Mírně pokročilý

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4465290  Datum zveřejnění: 11.11.2022