Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka firemní recepce s AJ (9-13h), Praha 8
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
17 000 - 20 000 Kč/měsíc
17 000 - 20 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Poptáváte práci na poloviční úvazek a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem a s perfektním ústním i písemným projevem v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Recepční!
Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Recepční!
Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod. (od pondělí do pátku)
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 17-18.000 Kč
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Multisport karta
• nástup dohodou / červen 2023
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod. (od pondělí do pátku)
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 17-18.000 Kč
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Multisport karta
• nástup dohodou / červen 2023
Informace o náboru
Jestliže Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Technologická společnost se sídlem na Praze 8 v Karlíně hledá posilu na recepci.
Technologická společnost se sídlem na Praze 8 v Karlíně hledá posilu na recepci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4573934
Datum zveřejnění: 9.5.2023
2023-05-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 17 000 Kč/měsíc