Asistentka firemní recepce s AJ (9-13h), Praha 8

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
17 000 - 20 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Poptáváte práci na poloviční úvazek a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem a s perfektním ústním i písemným projevem v ČJ a AJ?

Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Recepční!

Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:


• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod. (od pondělí do pátku)
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 17-18.000 Kč
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Multisport karta
• nástup dohodou / červen 2023

Informace o náboru

Jestliže Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš aktualizovaný životopis v angličtině.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Technologická společnost se sídlem na Praze 8 v Karlíně hledá posilu na recepci.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4573934  Datum zveřejnění: 9.5.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 17 000 Kč/měsíc