Administrativa s aktivní komunikací v němčině

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hovoříte německy a anglicky, zajímáte se o oblast financí a baví vás práce v administrativě? Chtěli byste zároveň i denně používat cizí jazyk? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Modřicích obsazujeme pozici Specialista účtování pohledávek, Accounts Receivable Specialist. Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy.

Co budete mít na starosti?
• Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
• Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
• Nastavení a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
• Komunikaci s bankou, zákazníky a ostatními pobočkami společnosti.
• Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů.
• Reporting.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co náš klient nabízí?
• 5 týdnů dovolené + 2x sick day
• Flexi passy
• Stravenky (v areálu je kantýna)
• Jazykové kurzy a jiná školení
• Doprava do zaměstnání (hrazený autobus)
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po roce smlouvy)
• Firemní mobilní tarif
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce/teambuilding

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

International company

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáme uchazeče, který..
• se dokáže domluvit německy a anglicky po e-mailu i telefonicky (úroveň min B2 u němčiny, angličtina může být slabší) a zároveň mluví česky či slovensky (zaškolení je v češtině).
• má zkušenost s administrativou a MS Office, ideálně s MS Excel.
• je přátelský, proaktivní a má smysl pro detail.
• má rád komunikaci přes telefon a email a nebojí se zvednout telefon a zavolat do zahraničí.
• hledá neformální prostředí, kde může být součástí dobře fungujícího týmu.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Kontakt

Kontaktní osoba: Lenka Bugnerová
E-mail: poslat životopis
ID: 4757904  Datum zveřejnění: 15.4.2024  Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc