Junior HR s němčinou

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zajímáte se o oblast lidských zdrojů a hovoříte německy? Výborně, právě nabíráme do mezinárodní společnosti v Brně nového zaměstnance, který bude pracovat na pozici HR administrátora s němčinou. Na této pozici budete zodpovědní za správu a údržbu dat pro procesy související s životním cyklem zaměstnanců a budete také poskytovat podporu interním zaměstnancům sídlícím v německy mluvících zemích.

Tato příležitost je vhodná i pro čerstvé absolventy bez předchozích zkušeností.

Co budete mít na starosti?

  • Udržovat informace o zaměstnancích ve firemním systému (nové nástupy, změny mezd, odchody, přesun do jiného týmu apod.)
  • Komunikovat s kolegy v německém jazyce převážně prostřednictvím chatu nebo e-mailu, příležitostně telefonicky
  • Pomáhat svým kolegům s dotazy týkajícími se oblasti lidských zdrojů
  • Vytvářet a aktualizovat dokumentaci týkající se procesů v oblasti lidských zdrojů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Na co se můžete těšit?

  • 5 týdnů dovolené + sick days
  • Příležitosti ke kariérnímu růstu
  • Možnost pracovat z domova 2 dny v týdnu
  • Poukázky na stravování
  • Certifikáty ACCA
  • Cafeteria karta, Multisport karta
  • Kurzy a školení (pro měkké i tvrdé dovednosti)
  • Slevy na produkty společnosti
  • Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké jsou požadavky na vhodného kandidáta?

  • Plynulá znalost němčiny (B2+) a angličtiny (B2+)
  • Dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
  • Smysl pro detail a schopnosti řešit problémy
  • Znalost balíčku MS Office

Co je výhodou, ale není potřeba?

  • Předshozí zkušenost se zákaznickým servisem nebo administrativou (ideálně z mezinárodní společnosti).
  • Zkušenost se CRM nebo ERP systémem

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Kontakt

Kontaktní osoba: Lenka Bugnerová
E-mail: poslat životopis
ID: 4822389  Datum zveřejnění: 3.5.2024