Можливість для людей з України
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent do Front Office oddělení
Res Judicata s.r.o.
Místo práce
Koněvova 141, Praha 3, Česko
Koněvova 141, Praha 3, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
1.8.2022
1.8.2022
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsícMěsiční bonus ve výši 10% za dobře vykonanou práci.
Od 30 000 Kč/měsícMěsiční bonus ve výši 10% za dobře vykonanou práci.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost COREDO (www.coredo.eu) shání kolegu na pozici asistenta do našeho Front oddělení. Primárně se zabýváme licencováním finančních a kryptoměnových společností, nicméně ani jiné oblasti finančního i právního světa nám nejsou cizí. Zašlete nám své CV a staňte se členem našeho týmu! Budeme se na Vás těšit!
- Aktivní komunikace s významnými firemními klienty a poskytování zpětné vazby v právním a finančním oboru (telefonní a emailová komunikace)
- Identifikace potřeb a následné zajištění jejich řešení
- Zajišťování kompletní podpory oddělení
- Komunikace se státními institucemi (ČNB, FCA, FAÚ, finanční úřady atd.)
- Aktivní komunikace s významnými firemními klienty a poskytování zpětné vazby v právním a finančním oboru (telefonní a emailová komunikace)
- Identifikace potřeb a následné zajištění jejich řešení
- Zajišťování kompletní podpory oddělení
- Komunikace se státními institucemi (ČNB, FCA, FAÚ, finanční úřady atd.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce na hlavní pracovní poměr nebo IČO
- Příjemný tým a přátelská atmosféra
- Různorodost
- Pracovní doba od 9:00 do 17:00
- Odpovídající ohodnocení
- Notebook, mobilní telefon a mobilní tarif
- Multisportku za zvýhodněnou cenu pro tebe i tvé blízké
- Čaj, káva a občerstvení v kanceláři
- Příjemné pracovní prostředí (vlastní venkovní prostory)
- Dobrá dostupnost - kancelář se nachází v centru města
- Příjemný tým a přátelská atmosféra
- Různorodost
- Pracovní doba od 9:00 do 17:00
- Odpovídající ohodnocení
- Notebook, mobilní telefon a mobilní tarif
- Multisportku za zvýhodněnou cenu pro tebe i tvé blízké
- Čaj, káva a občerstvení v kanceláři
- Příjemné pracovní prostředí (vlastní venkovní prostory)
- Dobrá dostupnost - kancelář se nachází v centru města
Informace o náboru
V případě zájmu o danou pozici nám prosím zašlete Váš životopis spolu s motivačním dopisem, a my se Vám ozveme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2) a Ruský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- zkušenost v komunikaci s klienty (telefon, email) po dobu více než 1 roku podmínkou
- komunikační schopnosti (písmem i slovem)
- samostatnost a odpovědnost
- vstřícné a sympatické vystupování
- ovládání českého, anglického a ruského jazyka
- výhodou bude zkušenost z podobné pracovní pozice
- komunikační schopnosti (písmem i slovem)
- samostatnost a odpovědnost
- vstřícné a sympatické vystupování
- ovládání českého, anglického a ruského jazyka
- výhodou bude zkušenost z podobné pracovní pozice
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Poradenská společnost COREDO (www.coredo.eu) úspěšně působí na evropském trhu právních služeb od roku 2016. Našimi klienty jsou malé a střední společnosti působící v různých oblastech podnikání i individuální klienti v Evropě i v zemích bývalého Sovětského svazu.
Poskytujeme širokou škálu právních, finančních a poradenských služeb a pomáháme našim klientům zvyšovat efektivitu a rentabilitu jejich podnikání, posilovat jejich pozici na trhu a dosahovat jejich strategických cílů. Jsme vždy připraveni nabídnout optimální a rychlé řešení jakéhokoliv problému, poskytnout potřebnou pomoc a účinnou podporu.
Poskytujeme širokou škálu právních, finančních a poradenských služeb a pomáháme našim klientům zvyšovat efektivitu a rentabilitu jejich podnikání, posilovat jejich pozici na trhu a dosahovat jejich strategických cílů. Jsme vždy připraveni nabídnout optimální a rychlé řešení jakéhokoliv problému, poskytnout potřebnou pomoc a účinnou podporu.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 4362960
Datum zveřejnění: 23.6.2022
2022-06-23
lokalita: Praha Pozice: Account manager, Helpdesk operátor, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: Res Judicata s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc