Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka - administrativa
SATUM CZECH s.r.o.
Místo práce
Londýnské náměstí, Brno-střed, Česko
Londýnské náměstí, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• administrativní podpora chodu firmy – administrativní činnost (zpracování příchozí a odchozí korespondence, kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace apod.)
• spolupráce, komunikace s pojišťovnami
• odpovědnost za samostatné úkoly
• práce s interním systémem
• ostatní podpůrné činnosti související s chodem společnosti
• spolupráce, komunikace s pojišťovnami
• odpovědnost za samostatné úkoly
• práce s interním systémem
• ostatní podpůrné činnosti související s chodem společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
• podporu profesního růstu a seberealizace
• pravidelné školení a vzdělávání
• moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
• odpovídající platové ohodnocení
• práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody
• zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
• podporu profesního růstu a seberealizace
• pravidelné školení a vzdělávání
• moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
• odpovídající platové ohodnocení
• práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody
Informace o náboru
Hledáme na částečný pracovní poměr (1/2 úvazek – 4 hodiny) spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho brněnského týmu – ohledně zajištění chodu pobočky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
pojišťovnictví
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
• flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• výbornou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• min. SŠ s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
• flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• výbornou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
SATUM CZECH s.r.o. je jednou z předních makléřských pojišťovacích společností v České republice. Vznikla v roce 1997, rychle a progresivně zaujala významné postavení na českém a posléze i slovenském trhu.
ID: 3430777
Datum zveřejnění: 25.6.2018
2018-06-25
lokalita: Londýnské náměstí, Brno-střed, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: SATUM CZECH s.r.o.