Asistentka - administrativa

SATUM CZECH s.r.o.

Místo práce
Londýnské náměstí, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• administrativní podpora chodu firmy – administrativní činnost (zpracování příchozí a odchozí korespondence, kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace apod.)
• spolupráce, komunikace s pojišťovnami
• odpovědnost za samostatné úkoly
• práce s interním systémem
• ostatní podpůrné činnosti související s chodem společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
• podporu profesního růstu a seberealizace
• pravidelné školení a vzdělávání
• moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
• odpovídající platové ohodnocení
• práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody

Informace o náboru

Hledáme na částečný pracovní poměr (1/2 úvazek – 4 hodiny) spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho brněnského týmu – ohledně zajištění chodu pobočky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

pojišťovnictví

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
• flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• výbornou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

SATUM CZECH s.r.o. je jednou z předních makléřských pojišťovacích společností v České republice. Vznikla v roce 1997, rychle a progresivně zaujala významné postavení na českém a posléze i slovenském trhu.
ID: 3430777  Datum zveřejnění: 25.6.2018