Manažer/ka účetního oddělení - dlouhodobý majetek

SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
60-80000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Kdo je naším klientem?
Energetická společnost strategického významu v oblasti přepravy a distribuce zemního plynu a dobrým jménem spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a 37,5 h dlouhým pracovním týdnem - zkrátka, když jednou nastoupíte, nebude se Vám už nikdy chtít odejít!

Jaká je naše vize pro nového kolegu/kolegyni?
Stane se jedním ze tří manažerů v rámci struktury finančního oddělení, které je tvořeno 3 odděleními – Daně, Závazky a pohledávky a Hlavní kniha a dlouhodobý majetek. Vy převezmete roli manažera šesti zkušených účetních v týmu hl. knihy a dl. majetku, kde bude Vaším úkolem řízení tohoto oddělení a zastřešení správné evidence veškerého majetku společnosti a pravidelných závěrek.

Jak si můžete pozici představit ve zkratce?#SAPFI/CO#managerskárole#auditing#závěrky#IFRS#českéúčetnístandardy#dlouhodobýmajetek#ladiesteam#CFOcizinec

Co Vás čeká konkrétně?
• Řízení týmu šesti účetních
• Příprava pro účetní a daňové audity a pravidelné měsíční závěrky (v systému SAP)
• Reporting finančnímu řediteli
• Evidence dlouhodobého majetku společnosti (zařazování, vyřazování, leasingy, odpisy..)

Jaké zkušenosti a znalosti hledáme?
• České a mezinárodní účetní standardy (IFRS), plus daňové legislativy
• Agendy dlouhodobého majetku (celý účetní cyklus a případy) na vysoké úrovni
• Znalost SAPu výhodou
• Ideálně už zkušenost s vedením lidí
• Komunikativní angličtina bude velikou výhodou

Co můžeme nabídnout:
• Kanceláře na Praze 4 blízko centra v blízkosti metra C
• Flexibilní pracovní doba v rámci 37,5 hodinového pracovního týdne
• Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělání (rozvojové plány, interní a externí školení)
• Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
• Možnost občasného home officu
• Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Podvojné účetnictví - expert

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!

Adresa společnosti

SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Londýnská 730/59
120 00 Praha 2, Vinohrady
https://www.sbrrecruiting.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Markéta Michálková
Tel.: +420774622411
E-mail: poslat životopis
ID: 3407923   Datum zveřejnění: 1.6.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   60-80000