Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista - jednání s úřady - majetkoprávní vyrovnání a stavební povolení
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou (30-45 000 Kč)
dohodou (30-45 000 Kč)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kdo je naším klientem?
Společnost strategického významu působící v oblasti energetiky a dobrým jménem spojeným se společenskou odpovědností. I s více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a 37,5 h dlouhým pracovním týdnem - zkrátka, když jednou nastoupíte, nebude se Vám už nikdy chtít odejít!
Jaká je vize klienta pro nového kolegu/kolegyni? Stane se součástí devítičlenného týmu. V rámci významného projektu bude mít na starost vedení agendy veřejnoprávního a majetkového vypořádání, tedy konkrétně komunikaci s obecními úřady jakožto vlastníky vykupovaných pozemků a dalších subjektů, které do tohoto procesu zasahují a zároveň veškerou administraci s tím související. Práci bude zvládat z 95 % z kanceláře, práce v terénu je spíše výjimečná. Pozice je vhodná pro člověka, který ocení pestřejší administrativní práci a který v minulosti komunikoval s úřady, případně v některém sám pracoval.
Náplň práce Vás zaujala, ale nejste si jistí, jestli jste málo kvalifikovaní, nebo naopak až příliš? Není problém, v týmu klient rád přivítá jak kolegy, kteří jsou motivovaní a rychle se dokáží zaučit, tak i zkušené profesionály, kteří se zapojí do pracovního procesu bez velké pomoci! Zavolejte/napiště nám a Vaše zkušenosti v souvislosti s touto pozicí společně probereme..
Jaká bude Vaše konkrétní náplň práce, pokud se rozhodnete s klientem spojit síly?
• Vedení jednání s projektovými manažery, spolupráce s obecními a stavebními úřady, komunikace s katastrem nemovitostí, vlastníky pozemků a dalšími veřejnoprávními subjekty
• Zajištění všech potřebných povolení – konkrétně stanovisek EIA k projektu, stavebních povolení, územních rozhodnutí, povoleních ke kácení mimolesní zeleně, připojení komunikace a ke kolaudaci
• Zajištění nájemních/pachtových smluv potřebných pro realizaci stavby
• Zanášení informací do plánovacích dokumentů, posudků, geometrických plánů a do KN
• Práce v GIS a IS SAP
Jaké zkušenosti klient očekává:
• SŠ/VŠ vzdělání technického, právního, ekonomického směru
• Praxe z komunikaci s úřady a dalšími veřejnými subjekty
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Znalost stavebního zákona, zákona o vyvlastnění, KN a zákona o oceňování majetku
• Zkušenosti s administrací smluv
• Angličtina a řidičský průkaz je výhodou
Co klient nabízí:
• Kanceláře na Praze 4 blízko centra v blízkosti metra C
• Flexibilní pracovní doba v rámci 37,5 hodinového pracovního týdne
• Možnost zkráceného úvazku, home officů, flexibilitu v rámci pracovního úvazku – ideální zejména pro maminky po mateřské dovolené
• Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělání (rozvojové plány, interní a externí školení)
• Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
• Smlouvu na dobu určitou do roku 2021/2022 v návaznost na ukončení projektu, nicméně při vzájemné spokojenosti maximální snaha o realokaci na jiný projekt/jiného oddělení, zn. o dobré lidi nechceme přijít.
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci!
Společnost strategického významu působící v oblasti energetiky a dobrým jménem spojeným se společenskou odpovědností. I s více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a 37,5 h dlouhým pracovním týdnem - zkrátka, když jednou nastoupíte, nebude se Vám už nikdy chtít odejít!
Jaká je vize klienta pro nového kolegu/kolegyni? Stane se součástí devítičlenného týmu. V rámci významného projektu bude mít na starost vedení agendy veřejnoprávního a majetkového vypořádání, tedy konkrétně komunikaci s obecními úřady jakožto vlastníky vykupovaných pozemků a dalších subjektů, které do tohoto procesu zasahují a zároveň veškerou administraci s tím související. Práci bude zvládat z 95 % z kanceláře, práce v terénu je spíše výjimečná. Pozice je vhodná pro člověka, který ocení pestřejší administrativní práci a který v minulosti komunikoval s úřady, případně v některém sám pracoval.
Náplň práce Vás zaujala, ale nejste si jistí, jestli jste málo kvalifikovaní, nebo naopak až příliš? Není problém, v týmu klient rád přivítá jak kolegy, kteří jsou motivovaní a rychle se dokáží zaučit, tak i zkušené profesionály, kteří se zapojí do pracovního procesu bez velké pomoci! Zavolejte/napiště nám a Vaše zkušenosti v souvislosti s touto pozicí společně probereme..
Jaká bude Vaše konkrétní náplň práce, pokud se rozhodnete s klientem spojit síly?
• Vedení jednání s projektovými manažery, spolupráce s obecními a stavebními úřady, komunikace s katastrem nemovitostí, vlastníky pozemků a dalšími veřejnoprávními subjekty
• Zajištění všech potřebných povolení – konkrétně stanovisek EIA k projektu, stavebních povolení, územních rozhodnutí, povoleních ke kácení mimolesní zeleně, připojení komunikace a ke kolaudaci
• Zajištění nájemních/pachtových smluv potřebných pro realizaci stavby
• Zanášení informací do plánovacích dokumentů, posudků, geometrických plánů a do KN
• Práce v GIS a IS SAP
Jaké zkušenosti klient očekává:
• SŠ/VŠ vzdělání technického, právního, ekonomického směru
• Praxe z komunikaci s úřady a dalšími veřejnými subjekty
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Znalost stavebního zákona, zákona o vyvlastnění, KN a zákona o oceňování majetku
• Zkušenosti s administrací smluv
• Angličtina a řidičský průkaz je výhodou
Co klient nabízí:
• Kanceláře na Praze 4 blízko centra v blízkosti metra C
• Flexibilní pracovní doba v rámci 37,5 hodinového pracovního týdne
• Možnost zkráceného úvazku, home officů, flexibilitu v rámci pracovního úvazku – ideální zejména pro maminky po mateřské dovolené
• Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělání (rozvojové plány, interní a externí školení)
• Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
• Smlouvu na dobu určitou do roku 2021/2022 v návaznost na ukončení projektu, nicméně při vzájemné spokojenosti maximální snaha o realokaci na jiný projekt/jiného oddělení, zn. o dobré lidi nechceme přijít.
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3447087
Datum zveřejnění: 12.7.2018
2018-07-12
lokalita: Praha 4, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Odborný referent, Referent - specialista, vyšší referent Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou (30-45 000 Kč)