Specialista financí - platební styk a cash-flow

SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30000-40000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jaká je vize klienta pro nového kolegu/kolegyni?
Společně s dalšími čtyřmi kolegy v týmu, který tvoří specialisté na financování, hodnocení finančních rizik a jejich řízení, vytvoří kompletní tým Treasury. Konkrétně dostane na starost agendu řízení platebního styku a plánování cash flow ve společnosti, kterou bude zpracovávat převážně za pomocí Excelu a SAPu. Manažerka týmu novou posilu nejen zaučí, ale bude jí i ve všem nápomocna. Tím, že jsou všechny procesy již nastaveny, celkově bude pozice spíše operativního rázu, nicméně iniciativě v podobě zdokonalování postupů se meze nekladou. K pozici patří nejen práce s čísly, ale také komunikace napříč společností (v češtině), zejména pak s účtárnou

Náplň práce Vás zaujala, ale nejste si jistí, jestli jste málo, nebo naopak až příliš kvalifikovaný/á? Žádný problém, klient je schopný každého ocenit na základě zkušeností, které do společnosti přinese, nebrání se jak absolventovi, který má za sebou třeba jen několik praxí, tak i zkušenému uchazeči, pro kterého může být motivací nová organizační struktura, obor a experti v týmu, od kterých se stále může učit novým věcem. Zavolejte/napiště nám a Vaše zkušenosti v souvislosti s touto pozicí společně probereme..

Jaká bude Vaše konkrétní náplň práce, pokud se rozhodnete s klientem spojit síly?
• Správa tuzemského a zahraničního platebního styku – práce s bankou, zadávání platebních příkazů, stahování příchozích plateb, správa kurzových rozdílů, atd..
• Operativní plánování cash flow – pravidelný reporting a evidence
• Administrativa spojená s využíváním služebních platebních karet

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci!

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co klient nabízí:
• Kanceláře na Praze 4 blízko centra v blízkosti metra C
• Flexibilní pracovní doba v rámci 37,5 hodinového pracovního týdne
• Možnost zkráceného úvazku, home officů, flexibilitu v rámci pracovního úvazku – ideální zejména pro maminky po mateřské dovolené
• Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělání (rozvojové plány, interní a externí školení)
• Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
• Smlouvu na dobu určitou do roku 2021/2022 v návaznost na ukončení projektu, nicméně při vzájemné spokojenosti maximální snaha o realokaci na jiný projekt/jiného oddělení, zn. o dobré lidi nechceme přijít.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Kdo je naším klientem?
Společnost strategického významu působící v oblasti energetiky a dobrým jménem spojeným se společenskou odpovědností. I s více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a 37,5 h dlouhým pracovním týdnem - zkrátka, když jednou nastoupíte, nebude se Vám už nikdy chtít odejít!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké zkušenosti a znalosti klient očekává:
• SŠ/VŠ ekonomického směru
• Pokročilou znalost Excelu (dobrá znalost funkcí)
• Zaměření na detail a pečlivost
• Angličtina na úrovni A2/B1 – stačí pro písemné využití
• Praxe/dlouhodobá zkušenost v rámci podnikových financí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3451128  Datum zveřejnění: 17.7.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000-40000