Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Legal Support - německá obchodní společnost
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
od 35.000,-
od 35.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte administrativní praxi v oblasti práva a v pečlivosti vynikáte? Neunikne Vám žádný detail, znáte náležitosti smluv, problematiku GDPR a budete rádi součástí mezinárodního týmu? Napište nám, moc rádi se s Vámi potkáme osobně a představíme si vzájemná očekávání.
Pozici obsazujeme pro našeho klienta, obchodní společnost prodávající technické produkty.
Co Vás u klienta čeká:
Administrativní podpora mezinárodního týmu zaměřeného na office management, podpora vedení společnosti
Podpora interního právního oddělení, tvorba smluv, kontrola dokumentů atp.
Správa agendy sub-dodavatelů, dodavatelů a partnerů (místní, zahraniční, interní i externí)
Písemná i ústní komunikace se státními institucemi lokálního i celorepublikového charakteru
Příprava reportů pro akcionáře
Práce se SAP, MS Office a používání AJ na denní bázi (komunikace s centrálou, dodavateli a vedením společnosti)
Co byste měl/a umět/mít již za sebou:
Předchozí zkušenost v právní oblasti, která nám ukáže, že pečlivost a důslednost jsou Vaše druhá jména
Vzdělání v oblasti práva nebo Business Administration výhodou (SŠ/VŠ)
Znalost problematiky ochrany osobních údajů a tvorby/korekce smluv oceníme
AJ B2 nebo C1 (denní využití)
Chuť učit se, radost z týmové práce
Přirozená zodpovědnost a spolehlivost
Na co se můžete u klienta těšit:
Férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
Rozmanitý tým (věkově i národnostně)
Kancelář na metru C
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnů dovolené
Stravenky
Kartu Multisport
Možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
Stabilní zázemí silné značky
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní produkty
Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Pozici obsazujeme pro našeho klienta, obchodní společnost prodávající technické produkty.
Co Vás u klienta čeká:
Administrativní podpora mezinárodního týmu zaměřeného na office management, podpora vedení společnosti
Podpora interního právního oddělení, tvorba smluv, kontrola dokumentů atp.
Správa agendy sub-dodavatelů, dodavatelů a partnerů (místní, zahraniční, interní i externí)
Písemná i ústní komunikace se státními institucemi lokálního i celorepublikového charakteru
Příprava reportů pro akcionáře
Práce se SAP, MS Office a používání AJ na denní bázi (komunikace s centrálou, dodavateli a vedením společnosti)
Co byste měl/a umět/mít již za sebou:
Předchozí zkušenost v právní oblasti, která nám ukáže, že pečlivost a důslednost jsou Vaše druhá jména
Vzdělání v oblasti práva nebo Business Administration výhodou (SŠ/VŠ)
Znalost problematiky ochrany osobních údajů a tvorby/korekce smluv oceníme
AJ B2 nebo C1 (denní využití)
Chuť učit se, radost z týmové práce
Přirozená zodpovědnost a spolehlivost
Na co se můžete u klienta těšit:
Férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
Rozmanitý tým (věkově i národnostně)
Kancelář na metru C
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnů dovolené
Stravenky
Kartu Multisport
Možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
Stabilní zázemí silné značky
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní produkty
Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Oblíbený maloobchodní řetězec prodávající technické produkty.
Oblíbený maloobchodní řetězec prodávající technické produkty.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3491144
Datum zveřejnění: 13.9.2018
2018-09-13
lokalita: Praha 4, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Paralegal - student práv, Právník Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: od 35.000,-