Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Administrator with Slovak - great team
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28-35.000,-
28-35.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mluvíš slovensky a chceš v Praze nastartovat svoji kariéru v HR? Znáš náležitosti pracovních smluv a baví Tě, když to v práci odsýpá? Chceš být součástí akčního HR týmu, který řeší nové situace pomalu každý den? Domluvíš se anglicky? Pak nám o sobě dej vědět, rádi se potkáme a popovídáme si o pozici, která se otevřela u našeho klienta.
Jde o šanci poznat, jak funguje HR v mezinárodní firmě, která má své pobočky napříč Evropou. Poznat nové lidi a naučit se něco nového. Ideální spojení komunikace a administrativy.
Co by si měl/a na starosti, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?
- podporu recruiterů v CZ a SK HR týmu
- HR podporu 13 slovenských poboček (nástupy, výstupy a změny v pracovním - poměru zaměstnanců)
- přípravu slovenských pracovních smluv a dohod v souladu se slovenským zákoníkem práce
- komunikaci s právním oddělením
- účast na zajímavých projektech v rámci HR (HR marketing, employer branding atp.)
Hledáme někoho, kdo má/zná:
- rodilou slovenštinu
- nadšení do samostatné práce v kolektivu skvělých lidí
- slovenský zákoník práce (alespoň částečně)
- vrozenou pečlivost
- chuť komunikovat, poradit, pomoci
- AJ na úrovni B2
Předchozí zkušenost z pozice HR Specialist, HR admin na Slovensku (pro slovenských trh) je vítána. Umíme si ale představit i někoho, kdo se s pracovními smlouvami setkal například na pozici Office Managera.
Co jsme připraveni nabídnout?
- férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
- rozmanitý tým
- kancelář na metru C
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- kartu Multisport
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- sleva na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Jde o šanci poznat, jak funguje HR v mezinárodní firmě, která má své pobočky napříč Evropou. Poznat nové lidi a naučit se něco nového. Ideální spojení komunikace a administrativy.
Co by si měl/a na starosti, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?
- podporu recruiterů v CZ a SK HR týmu
- HR podporu 13 slovenských poboček (nástupy, výstupy a změny v pracovním - poměru zaměstnanců)
- přípravu slovenských pracovních smluv a dohod v souladu se slovenským zákoníkem práce
- komunikaci s právním oddělením
- účast na zajímavých projektech v rámci HR (HR marketing, employer branding atp.)
Hledáme někoho, kdo má/zná:
- rodilou slovenštinu
- nadšení do samostatné práce v kolektivu skvělých lidí
- slovenský zákoník práce (alespoň částečně)
- vrozenou pečlivost
- chuť komunikovat, poradit, pomoci
- AJ na úrovni B2
Předchozí zkušenost z pozice HR Specialist, HR admin na Slovensku (pro slovenských trh) je vítána. Umíme si ale představit i někoho, kdo se s pracovními smlouvami setkal například na pozici Office Managera.
Co jsme připraveni nabídnout?
- férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
- rozmanitý tým
- kancelář na metru C
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- kartu Multisport
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- sleva na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
mezinárodní úspěšná značka
mezinárodní úspěšná značka
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3513532
Datum zveřejnění: 11.10.2018
2018-10-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28-35.000,-