Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Specialist pro Slovensko (Praha)
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30-35.000,-
30-35.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš již HR zkušenost a chceš se posunout o krok dál? Do týmu HR profesionálů, od kterých se naučíš, jak co nejlépe předat zpětnou vazbu, jak postupovat v nejrůznějších pracovně-právních situacích a který Tě celkově nechá proniknout do širokého spektra aktivit v rámci personalistiky?
Pokud mluvíš slovensky a anglicky a máš znalost zákoníku práce, určitě nám o sobě dej vědět. Rádi se s Tebou potkáme a představíme Ti tuto skvělou příležitost.
Co přesně budeš mít na starosti?
- poskytování HR konzultací slovenským manažerům a HR administrátorům – podpora týkající se pracovně-právních vztahů se zaměstnanci (dle slovenského zákoníku práce)
- přípravu smluv a dalších dokumentů (zaměstnanecké poměry, dohody pro brigádníky, výstupy z PP)
- zadávání inzerce otevřených pozic na SK, komunikace s manažery oddělení
- účast na veletrzích a akcích v rámci HR marketingu/employer brandingu
- správu a schvalování docházky slovenských zaměstnanců
- komunikaci s právníkem a mzdovou účetní, občasnou komunikaci se slovenskými úřady
Co by měl/a mít nový kolega/nová kolegyně?
- zájem o oblast HR a motivaci se v ní rozvíjet
- znalost povinností, které udává zaměstnavateli na území Slovenska zákoník práce
- slovenštinu a středně pokročilý AJ (B1-B2)
- znalost Excelu na středně pokročilé úrovni
- předchozí zkušenost s prací s HR agendou (Office Management, HR oddělení atp.)
- přátelskou, pozitivní osobnost
Co jsme připraveni nabídnout?
- stabilní HR tým, od kterého je radost se učit
- kancelář na metru C, kde je radost pracovat
- flexibilní pracovní dobu, se kterou zvládneš i své zájmy
- 5 týdnů dovolené, které využiješ na cestování a relax
- stravenky na obědy a nákupy
- kartu Multisport na sportovní vyžití
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky, která se bude vyjímat na CVčku
- příspěvek na penzijní/životní připojištění po odpracovaném roce ve firmě
- slevu na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Pokud mluvíš slovensky a anglicky a máš znalost zákoníku práce, určitě nám o sobě dej vědět. Rádi se s Tebou potkáme a představíme Ti tuto skvělou příležitost.
Co přesně budeš mít na starosti?
- poskytování HR konzultací slovenským manažerům a HR administrátorům – podpora týkající se pracovně-právních vztahů se zaměstnanci (dle slovenského zákoníku práce)
- přípravu smluv a dalších dokumentů (zaměstnanecké poměry, dohody pro brigádníky, výstupy z PP)
- zadávání inzerce otevřených pozic na SK, komunikace s manažery oddělení
- účast na veletrzích a akcích v rámci HR marketingu/employer brandingu
- správu a schvalování docházky slovenských zaměstnanců
- komunikaci s právníkem a mzdovou účetní, občasnou komunikaci se slovenskými úřady
Co by měl/a mít nový kolega/nová kolegyně?
- zájem o oblast HR a motivaci se v ní rozvíjet
- znalost povinností, které udává zaměstnavateli na území Slovenska zákoník práce
- slovenštinu a středně pokročilý AJ (B1-B2)
- znalost Excelu na středně pokročilé úrovni
- předchozí zkušenost s prací s HR agendou (Office Management, HR oddělení atp.)
- přátelskou, pozitivní osobnost
Co jsme připraveni nabídnout?
- stabilní HR tým, od kterého je radost se učit
- kancelář na metru C, kde je radost pracovat
- flexibilní pracovní dobu, se kterou zvládneš i své zájmy
- 5 týdnů dovolené, které využiješ na cestování a relax
- stravenky na obědy a nákupy
- kartu Multisport na sportovní vyžití
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky, která se bude vyjímat na CVčku
- příspěvek na penzijní/životní připojištění po odpracovaném roce ve firmě
- slevu na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
mezinárodní úspěšná značka
mezinárodní úspěšná značka
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3554050
Datum zveřejnění: 5.12.2018
2018-12-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30-35.000,-