Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka nákupu – studenti (až 175 Kč/hod)
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
cca 14.000,-/měsíc (20hod/týden)
cca 14.000,-/měsíc (20hod/týden)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíš anglicky, rád/a mluvíš s lidmi a neunikne Ti žádný detail? Chceš pracovat, ale škola Ti neumožňuje skočit do práce po hlavě a být v officu 8-10 hodin denně? Pak jsi tady správně!
Pro našeho klienta, přední obchodní společnost, hledáme Asistenta/ku do nákupního oddělení. Brigáda je na centrále společnost na Praze 4. Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden, rádi se s Tebou individuálně domluvíme, jak tyto hodiny rozložit mezi pracovní dny. To, že Ti vyjdeme vstříc, aby se Ti brigáda dobře kombinovala se školním rozvrhem, je samozřejmostí.
Jako studenta by Tě mohlo zajímat:
Pronikneš do globálních nákupních strategií a uvidíš, jak se přizpůsobují na českém trhu
Zažiješ si fungování firmy, která je ve více než deseti zemích Evropy a zaměstnává přes 40.000 lidí
Vybavíme tě užitečným skill setem tak, aby sis po škole našel/našla práci levou zadní
Jak si můžeš pozici u klienta představit?
- Komunikace s českými pobočkami s cílem zajistit dostupnost zboží
- Práce s daty – artikly zboží, popisky, specifikace, obrázky, parametry, ceny (porovnání cen, zalistování nového zboží, vyřazení zboží z prodeje, označení plánované dostupnosti zboží atd.) – Excel, databáze
- Spolupráce s produktovým oddělením na přípravě reklamních materiálů a akcí
- Všeobecná administrativní podpora nákupního oddělení
- Podílení se na rozšiřování sortimentu a zavádění nových výrobků do prodeje
Koho mezi sebe rádi přijmeme?
Toho, kdo:
- Rád organizuje, komunikuje a vyřizuje
- Má cit pro detail a chybuje jen čas od času, což umíme odpustit
- Je techničtější a dalo by se říct i analytičtější typ, prostě tabulky s čísly a parametry zboží ho nevyděsí
- Logicky uvažuje a při práci postupuje pečlivě
- Domluví se anglicky (uvítáme úroveň cca B2, případně vyšší)
Co nabízíme:
- Spolupráci na DPP/DPČ – dlouhodobou brigádu
- Nadstandartní ohodnocení 160-175 Kč/hod
- Tým, který bude vděčný za pomoc a bude se Ti věnovat tak, aby vše klapalo
- Hezkou, prostornou kancelář hned u metra C na Praze 4, obrovský open-space u nás nenajdete, každý tým sedí ve své kanceláři
- Časovou flexibilitu
- Prostor k učení se a seberealizaci
- Možnost v budoucnu přejít na HPP
Budeme se těšit na Tvoje CVčko!
Pro našeho klienta, přední obchodní společnost, hledáme Asistenta/ku do nákupního oddělení. Brigáda je na centrále společnost na Praze 4. Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden, rádi se s Tebou individuálně domluvíme, jak tyto hodiny rozložit mezi pracovní dny. To, že Ti vyjdeme vstříc, aby se Ti brigáda dobře kombinovala se školním rozvrhem, je samozřejmostí.
Jako studenta by Tě mohlo zajímat:
Pronikneš do globálních nákupních strategií a uvidíš, jak se přizpůsobují na českém trhu
Zažiješ si fungování firmy, která je ve více než deseti zemích Evropy a zaměstnává přes 40.000 lidí
Vybavíme tě užitečným skill setem tak, aby sis po škole našel/našla práci levou zadní
Jak si můžeš pozici u klienta představit?
- Komunikace s českými pobočkami s cílem zajistit dostupnost zboží
- Práce s daty – artikly zboží, popisky, specifikace, obrázky, parametry, ceny (porovnání cen, zalistování nového zboží, vyřazení zboží z prodeje, označení plánované dostupnosti zboží atd.) – Excel, databáze
- Spolupráce s produktovým oddělením na přípravě reklamních materiálů a akcí
- Všeobecná administrativní podpora nákupního oddělení
- Podílení se na rozšiřování sortimentu a zavádění nových výrobků do prodeje
Koho mezi sebe rádi přijmeme?
Toho, kdo:
- Rád organizuje, komunikuje a vyřizuje
- Má cit pro detail a chybuje jen čas od času, což umíme odpustit
- Je techničtější a dalo by se říct i analytičtější typ, prostě tabulky s čísly a parametry zboží ho nevyděsí
- Logicky uvažuje a při práci postupuje pečlivě
- Domluví se anglicky (uvítáme úroveň cca B2, případně vyšší)
Co nabízíme:
- Spolupráci na DPP/DPČ – dlouhodobou brigádu
- Nadstandartní ohodnocení 160-175 Kč/hod
- Tým, který bude vděčný za pomoc a bude se Ti věnovat tak, aby vše klapalo
- Hezkou, prostornou kancelář hned u metra C na Praze 4, obrovský open-space u nás nenajdete, každý tým sedí ve své kanceláři
- Časovou flexibilitu
- Prostor k učení se a seberealizaci
- Možnost v budoucnu přejít na HPP
Budeme se těšit na Tvoje CVčko!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Technické produkty, pobočky ve více než 10 zemích Evropy a e-shop
Technické produkty, pobočky ve více než 10 zemích Evropy a e-shop
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3578807
Datum zveřejnění: 15.1.2019
2019-01-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Nákupčí Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: cca 14.000,-/měsíc (20hod/týden)