Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní (kompletní účetní agenda)
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Karlín, Praha 8, Česko
Karlín, Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kdo je naším klientem? Nadnárodní společnost, která v Čechách působí více jak 20 let a poskytuje firmám široké portfolio produktů z oblasti zaměstnaneckých benefitů, jako jsou stravenky, volnočasové a sportovní poukázky a nyní velmi moderní kafeterie.
Jaká je vize pro nového kolegu/kolegyni? Bude součástí účetního oddělení, které tvoří 7 kolegyň ve věku od 25 do 50 let a finanční ředitel, kterým je sympatický Francouz. O práci není nouze, takže po důležitém zapracování se dostane postupně ke kompletní účetní agendě. Hledáme někoho, koho baví práce s Excelem a čísli, kdo se dlouhodobě věnuje účetnictví a nebojí se auditu a dani z příjmu! Také někoho usměvavého, s lidským přístupem, kdo zapadne do našeho pohodového týmu.
Jaká bude hlavní náplň práce?
- Vedení kompletní účetní agendy jedné entity: zadání, účtování došlých faktur, účtování bankovních výpisů, vystavování faktur, komunikace s úřady, účtování ostatních operací přes interní doklady
- Klientská fakturace benefitního portálu (vystavení faktur na základě objednávkových reportů)
- Spolupráce s hlavní účetní na auditu a dani z příjmů
- Rekonciliace rozvahových účtů na měsíční bázi
- Zaučení v dalších oblastech v rámci zastupitelnosti (zástup za hlavní účetní)
- Využívání MS Excel za účelem kontroly dat (export dat), tvorba reportů
- Práce v systému Helios
Jakého člověka a zkušenosti hledáme?
- Člověka se zkušeností na pozici účetní senior (min. 6 let - komplexní přehled v účetní agendě)
- Se smyslem pro pečlivost a organizovanost
- S pozitivním vztahem k číslům a dobrou orientací v Excelu (práce na denní bázi, kontingenční tabulky pro úpravu objednávkových reportů pro fakturaci)
- S pozitivním myšlením a náturou (jsme nejen kolegové, ale přátelé)
- Pokud bude mluvit anglicky nebo francouzsky, tak si hodně „šplhnete“ u finančního ředitele
Jaká je vize pro nového kolegu/kolegyni? Bude součástí účetního oddělení, které tvoří 7 kolegyň ve věku od 25 do 50 let a finanční ředitel, kterým je sympatický Francouz. O práci není nouze, takže po důležitém zapracování se dostane postupně ke kompletní účetní agendě. Hledáme někoho, koho baví práce s Excelem a čísli, kdo se dlouhodobě věnuje účetnictví a nebojí se auditu a dani z příjmu! Také někoho usměvavého, s lidským přístupem, kdo zapadne do našeho pohodového týmu.
Jaká bude hlavní náplň práce?
- Vedení kompletní účetní agendy jedné entity: zadání, účtování došlých faktur, účtování bankovních výpisů, vystavování faktur, komunikace s úřady, účtování ostatních operací přes interní doklady
- Klientská fakturace benefitního portálu (vystavení faktur na základě objednávkových reportů)
- Spolupráce s hlavní účetní na auditu a dani z příjmů
- Rekonciliace rozvahových účtů na měsíční bázi
- Zaučení v dalších oblastech v rámci zastupitelnosti (zástup za hlavní účetní)
- Využívání MS Excel za účelem kontroly dat (export dat), tvorba reportů
- Práce v systému Helios
Jakého člověka a zkušenosti hledáme?
- Člověka se zkušeností na pozici účetní senior (min. 6 let - komplexní přehled v účetní agendě)
- Se smyslem pro pečlivost a organizovanost
- S pozitivním vztahem k číslům a dobrou orientací v Excelu (práce na denní bázi, kontingenční tabulky pro úpravu objednávkových reportů pro fakturaci)
- S pozitivním myšlením a náturou (jsme nejen kolegové, ale přátelé)
- Pokud bude mluvit anglicky nebo francouzsky, tak si hodně „šplhnete“ u finančního ředitele
Zaměstnanecké výhody, benefity
A konečně, co jsme schopni nabídnout?
- Práci v centru Prahy v úplně nových prostorách
- Zajímavé finanční ohodnocení, včetně pravidelných bonusů
- Pravidelné vzdělávání a možnosti, které skýtá nadnárodní společnost
- Možnost občasné práce z domova
- Super kolektiv, kde hledají opravdového parťáka/parťačku
- Children-friendly office
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Stravenky, kafetérie
- Dovolená 5 týdnů
- Spoustu formálních i neformálních firemních akcí
- Termín nástupu: dohodou, ideálně ihned
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Práci v centru Prahy v úplně nových prostorách
- Zajímavé finanční ohodnocení, včetně pravidelných bonusů
- Pravidelné vzdělávání a možnosti, které skýtá nadnárodní společnost
- Možnost občasné práce z domova
- Super kolektiv, kde hledají opravdového parťáka/parťačku
- Children-friendly office
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Stravenky, kafetérie
- Dovolená 5 týdnů
- Spoustu formálních i neformálních firemních akcí
- Termín nástupu: dohodou, ideálně ihned
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Nadnárodní společnost, která v Čechách působí více jak 20 let a poskytuje firmám široké portfolio produktů z oblasti zaměstnaneckých benefitů, jako jsou stravenky, volnočasové a sportovní poukázky a nyní velmi moderní kafeterie.
Nadnárodní společnost, která v Čechách působí více jak 20 let a poskytuje firmám široké portfolio produktů z oblasti zaměstnaneckých benefitů, jako jsou stravenky, volnočasové a sportovní poukázky a nyní velmi moderní kafeterie.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3675788
Datum zveřejnění: 23.5.2019
2019-05-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Hlavní účetní, Účetní Společnost: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 45 000 - 50 000 Kč/měsíc