Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Key user systému zákaznické podpory - Connected Car
Úvod
Máte rádi auta a chcete svou kariéru spojit s úspěšnou značkou? Chcete se stát členem týmu v jedinečném
inovativním projektu propojení vozu s centrální infrastrukturou a mobilními technologiemi? V projektu se používají jak koncernové tak vlastní systémy a procesy s cílem vybudovat nové prostředí pro poskytování on-line služeb do vozu ŠKODA. Pošlete nám svůj životopis a budete překvapeni, kam až Vás muže zavést.
Co u nás budete dělat?
- - Stanovovat požadavky zákazníku na IT služby - v rámci projektu, Connected Car
- - Provádět uživatelskou podporu a expertní konzultace pro IT - v rámci projektu, Connected Car
- - Organizovat nasazování IT systému/služeb - v rámci projektu, Connected Car
- - Provádět poradenství pro IT služby - v rámci své působnosti
- - Projednávat řešení problému uživatelů s IT systémy/službami
Co musíte znát, mít a umět?
- - Vysokoškolské vzdělání (informatika, ekonomie, elektrotechnika
- - NJ a AJ úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
Co oceníme?
- - Zkušenosti z oblasti IT
Co od nás získáte?
- - Moderní mezinárodní pracovní prostředí
- - Práci s nejnovějšími technologiemi
- - Variabilní finanční bonusy
- - Vzdělávací kurzy a školení
- - Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
- - Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
- - 5 týdnů dovolené
- - Příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt
Jiří PavlíkLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2732725
Datum zveřejnění: 22.9.2016
2016-09-22
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Škoda Auto a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.