Sales Manager - Lucembursko, Island, Dánsko

Úvod

Oddělení Řízení odbytu After Sales je zodpovědné za zpracování zakázek a logistiku Originálních dílů a příslušenství k a od servisních partnerů a importérů. Je odpovědné za s tím spojené podpůrné IT aplikace, procesy a jejich zdokonalování a rozvoj. Navrhuje a realizuje opatření ke zvyšování zákaznické spokojenosti v oblasti logistiky a zpracování zakázek. Dále zajišťuje realizaci kompletního reportingu, plánování a analýzy obchodu s OD/OP a komunikaci s odbornými útvary FC a koncernovými odbornými útvary v otázkách prodeje OD/OP.

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat péči o obchodní organizaci Škoda týkající se prodeje Škoda originálních dílů, příslušenství a servisních služeb
  • Zajišťovat dosažení kvalitativních a kvantitativních cílů a zákaznické spokojenosti na vybraných trzích
  • Stanovovat cíle a priority - v rámci svěřené oblasti
  • Vypracovávat cíle a opatření k optimalizaci obchodní sítě - s importéry
  • Koordinovat servisní poradenství - v rámci svěřené oblasti

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Odbornou praxi: oblast prodeje, servisu a/nebo marketingu
  • AJ - úroveň C1 (jednací znalost)
  • NJ - úroveň B1 (středně pokročilá znalost)

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí


Kontakt
Tereza Navrátilová
Lokalita



Mám zájem Zobrazit všechny pozice

Doporučte pozici známému



ID: 3364205  Datum zveřejnění: 17.4.2018  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.