Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní - finanční
SLUTO s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- zpracování dokladů, dat a informací klientů v ekonomickém programu
- kontrola všech podání (jak klientům, tak úřadům)
- základní komunikace s úřady ve věcech přidělených klientů
- sestavováni statistických výkazů svých klientů ve všech oblastech účetních a daňových
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti srovnatelné s min. SŠ vzděláním zaměřeným na ekonomii
- prokazatelnou a úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů min. 1 rok
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- praktická zkušenost s účetním programem POHODA pro Vás bude v začátku velkou výhodou
- chuť povídat si s lidmi a odpovídat na jejich zvídavé dotazy
- samostatnost a potěšení z toho, že si sami organizujete pracovní činnosti
- chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pokud píšete 10-ti prsty, usnadní Vám to práci
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při účtování, tak i v komunikaci s klienty
- pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
- motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
- zajímavé benefity
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- zpracování dokladů, dat a informací klientů v ekonomickém programu
- kontrola všech podání (jak klientům, tak úřadům)
- základní komunikace s úřady ve věcech přidělených klientů
- sestavováni statistických výkazů svých klientů ve všech oblastech účetních a daňových
Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
Co budete potřebovat:
- znalosti srovnatelné s min. SŠ vzděláním zaměřeným na ekonomii
- prokazatelnou a úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů min. 1 rok
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- praktická zkušenost s účetním programem POHODA pro Vás bude v začátku velkou výhodou
- chuť povídat si s lidmi a odpovídat na jejich zvídavé dotazy
- samostatnost a potěšení z toho, že si sami organizujete pracovní činnosti
- chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pokud píšete 10-ti prsty, usnadní Vám to práci
- pečlivý a odpovědný přístup
Co prací v naší společnosti získáte:
- odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při účtování, tak i v komunikaci s klienty
- pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
- motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
- zajímavé benefity
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme
Zaměstnanecké výhody, benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
účetnictví a daně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
POHODA - Základy
Praxe na pozici/v oblasti
účetní
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
pečlivost
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Účetní a daňová kancelář
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 4078301
Datum zveřejnění: 14.6.2021
2021-06-14
lokalita: Brno Pozice: Účetní Společnost: SLUTO s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc